Skočiť na hlavný obsah
Titulná stránka
Časté otázky
Kontakty
ROCEPO
FB
Prihlásenie
Pedagogické rozhľady 2-3/2016
články:
PEDAGOGICKÉ ROZHĽADY: ODBORNO-METODICKÝ ČASOPIS PRE ŠKOLY A ŠKOLSKÉ ZARIADENIA
UVAŽUJME, KOLEGOVIA UČITELIA
AKO HOVORIŤ O PROSOCIÁLNOSTI V ETICKEJ VÝCHOVE
PROBLÉMY VZDELÁVANIA A HODNOTENIA INFORMÁCIE Z KONFERENCIE
JE POTREBNÉ ĎALŠIE VZDELÁVANIE UČITEĽOV?
AKO ZLEPŠIŤ FUNKČNOSŤ HODNOTENIA UČEBNEJ ČINNOSTI ŽIAKOV?
TAXONÓMIA CIEĽOV LABORATÓRNYCH CVIČENÍ
ČÍTAVÉ NEČÍTANIE!? AKO ZÍSKAŤ ŽIAKOV PRE ČÍTANIE
EURÓPSKE KLUBY – JEDNA Z CIEST VÝCHOVY K EURÓPANSTVU
PRIPRAVENOSŤ DETÍ NA VSTUP DO ŠKOLY Z HĽADISKA ROZVOJA MATERINSKÉHO JAZYKA
NÁVRH ETICKÉHO KÓDEXU UČITEĽA
ČO MÁ VEDIEŤ UČITEĽ 1. STUPŇA ZŠ O SVOJOM ŽIAKOVI, AK HO CHCE VYCHOVÁVAŤ A VZDELÁVAŤ
VÝCHOVA ŽIAKA JE PRIORITOU ŠKOLY
ČO POTREBUJE VEDIEŤ UČITEĽ O KOMUNIKAČNEJ KOMPETENCII ŽIAKA
„SKRYTÁ“ SELEKCIA ŽIAKOV NA ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH
PERSONÁLNA STRATÉGIA ŠKOLY V KONTEXTE PROFESIJNÉHO ROZVOJA UČITEĽOV V KARIÉROVOM SYSTÉME
AKO VYTVORIŤ V ODBORNÝCH PREDMETOCH UČEBNÝ TEXT PRE ŽIAKOV?
AKO IDENTIFIKOVAŤ PROBLÉMY DIEŤAŤA VYŽADUJÚCEHO INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP?
VPLYV ZLÚČENIA ŠKÔL NA ICH KULTÚRU
RIADENIE KONTINUÁLNEHO VZDELÁVANIA A UČIACA SA ŠKOLA
STRATEGICKÉ RIADENIE ŠKOLY
PROFESIJNÝ ROZVOJ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A JEHO KRITICKÉ MIESTA
PREVENCIA KYBERŠIKANY V MEDIÁLNEJ VÝCHOVE
ŽIACKE PORTFÓLIO – NÁSTROJ ROZVOJA ŽIAKA A UČITEĽA
VÝZNAM PEDAGOGICKEJ DIAGNOSTIKY PRI REALIZÁCIÍ AKČNÉHO VÝSKUMU
Pedagogické rozhľady 2-3/2016
Časopis PDF:
Pedagogické rozhľady 2-3/2016
Rýchly kontakt