Aktivita ponúka príklad, ako počas práce na tematickom celku rozvíjať kompetencie žiaka podľa Bloomovej taxonómie kognitívnych funkcií. Navrhuje spôsoby hodnotenia práce žiaka so zameraním na formatívne hodnotenie.
Krátka motivačná inšpirácia je zameraná na rozvíjanie zručnosti čítania s porozumením v anglickom jazyku vhodná aj na prácu v domácom prostredí. Prezentovaná vzdelávacia aktivita je orientovaná na pochopenie vzťahov v rámci vety a viet cez lexikálne kohézne prostriedky a cez gramatické kohézne prostriedky.
Táto metodická inšpirácia prezentuje techniku „Six Thinking Hats“ ako jednu z možných foriem podpory kritického myslenia žiakov, nazeranie na problém z rôznych uhlov a kreatívneho myslenia. Technika sa dá jednoducho prispôsobiť rôznym úrovniam ovládania cudzieho jazyka, podporuje spoluprácu a toleranciu žiakov.
Circle of Viewpoints podporuje žiakov v identifikácii, kritickom zvažovaní rôznych perspektív problému a otázkach, ktoré sa k ním viažu. Pomáha im porozumieť myšlienkam a pocitom iných, ktorý nezdieľajú ich názor. Aktivita poskytuje žiakom vzory a jazykové štruktúry na vyjadrenie názoru a preskúmanie problémov z rôznych uhlov pohľadu.
Formatívne hodnotenie, tvorba kritérií a indikátorov
Lektor:
Mgr. Anna Pávová
Forma podujatia:
online (webinár...)
Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 2. atestáciu
Lektor:
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia:
online (webinár...)
Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 1. atestáciu
Lektor:
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia:
online (webinár...)
Bádateľsky orientované vyučovanie v nadväznosti na prírodovednú gramotnosť