francúzsky jazyk

Rozvoj a hodnotenie ústneho a písomného prejavu v cudzích jazykoch

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 2. atestáciu

Lektor: 
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 1. atestáciu

Lektor: 
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Tvorba maturitných zadaní v cudzom jazyku

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Hodnotenie ústneho prejavu na maturitnej skúške z cudzieho jazyka

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Hodnotenie písomnej formy internej časti maturitnej skúšky v cudzích jazykoch

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 2. atestáciu

Lektor: 
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Mgr. Anna Pávová
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Tvorba atestačného portfólia pre učiteľov cudzích jazykov pre 1. atestáciu

Lektor: 
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Mgr. Anna Pávová
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Profesijné štandardy - atestácie - portfólio pre učiteľov cudzích jazykov

Lektor: 
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Profesijné štandardy - atestácie - portfólio pre učiteľov cudzích jazykov

Lektor: 
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Profesijné štandardy - atestácie - portfólio pre učiteľov cudzích jazykov

Lektor: 
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Mgr. Anna Pávová
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Profesijné štandardy - atestácie - portfólio pre učiteľov cudzích jazykov

Lektor: 
Mgr. Anna Pávová
Ing. Vladimír Laššák, PhD.
Forma podujatia: 
online (webinár...)

Hodnotenie písomnej formy internej časti maturitnej skúšky v cudzích jazykoch

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
prezenčne

Hrať sa, komunikovať, učiť sa!

Lektor: 
Paul Westerloppe
Forma podujatia: 
prezenčne

Rozvoj čitateľskej gramotnosti vo vyučovaní cudzích jazykov

Lektor: 
Mgr. Mária Marciová
Forma podujatia: 
prezenčne

Hodnotenie písomnej formy internej časti maturitnej skúšky v cudzích jazykoch

Lektor: 
Mgr. Ľubica Korečková
Forma podujatia: 
prezenčne

Učiť sa gramatiku hrou

Lektor: 
Mgr. Eléa Grammatico
Forma podujatia: 
prezenčne
Autori: 

O. Zápotočná, Z. Petrová

Učebný zdroj je spracovaný k akreditovanému programu kontinuálneho vzdelávania Revízia obsahu predprimárneho vzdelávania: Vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia. Je zameraný na aktualizáciu pedagogických spôsobilostí učiteliek a učiteľov materských škôl v súlade s požiadavkami revidovaného ŠVP pre predprimárne vzdelávanie v rámci vzdelávacej oblasti Jazyk a komunikácia.

Základným princípom vyučovania cudzích jazykov je podporiť radosť žiakov z učenia sa cudzieho jazyka a pozitívne využiť vysokú mieru zvedavosti detí a ich túžbu skúmať a objavovať.
Učebný zdroj sprostredkúva charakteristiku aktivizujúcej metódy a jej praktické využitie vo výchovno-vzdelávacom procese. Jeho ambíciou je zároveň inšpirovať učiteľov k používaniu tejto učebnej pomôcky a k tvorbe didaktických hier a učebných pomôcok v rámci jej používania.

Učebný zdroj je určený predovšetkým účastníkom akreditovaného vzdelávacieho programu Ako využiť princípy geštaltpedagogiky vo výučbe cudzích jazykov. V prvej kapitole rozoberá obsah pojmu geštaltpedagogika, jej filozofické a psychologické základy a základné princípy, jej miesto vo výučbe cudzích jazykov. V druhej kapitole prináša charakteristiku najvhodnejších metód, pracovných postupov a techník na výučbu cudzích jazykov a rozvoj jazykovej komunikatívnej kompetencie.

V učebnom zdroji vytvorenom k akreditovanému vzdelávaciemu programu sú prezentované výhody bilingválneho vzdelávania z rôznych hľadísk, základné informácie o stratégii a koncepcii CLIL. Spracovaná je ukážka postupu pri plánovaní a príprave vyučovania a tematického celku, zásady a funkcie pracovných listov, spôsob vymedzovania základného učiva ako rámca pri príprave pracovných listov a rôzne typy otázok a učebných úloh, z ktorých sú pracovné listy tvorené.

Cieľom učebného zdroja je inovovať pedagogické zručnosti implementovaním nových poznatkov z oblasti jazykových rovín do výučby predmetu slovenský jazyk a literatúra na druhom stupni základnej školy a na strednej škole. Študijný text obsahuje okrem základných teoretických východísk didaktického konštruktivizmu najdôležitejšie inovácie z oblasti jazykovedy v rámci jednotlivých jazykových rovín.

Rozvíjanie a prehlbovanie profesijných kompetencií učiteľov cudzích jazykov v oblasti implementácie

Aktualizovať a udržať si profesijné kompetencie učiteľov francúzskeho jazyka v oblasti používania informačno-komunikačných technológií pre špecifiká komunikatívnej výučby francúzskeho jazyka na základných a stredných školách na Slovensku.

Rozšíriť kompetencie učiteľov cudzieho jazyka o zručnosť pouţívať netradičnú metódu vyučovania cudzieho jazyka „Ţivé obrázky“.rozvíjať zručnosti tvoriť úlohy, učebné pomôcky, didaktické hry a úlohy na rozvoj tvorivosti, logického myslenia, fantázie a kreativity ţiakov v metóde „Ţivé obrázky“,

Udržať prehlbovať a rozvíjať profesijné kompetencie potrebné na výkon činnosti učiteľa francúzskeho jazyka.

Rozvíjať a prehlbovať profesijné kompetencie učiteľov francúzskeho jazyka v oblasti využívania efektívnych metód a stratégií vyučovania.