1. Anna Baňasová |
- |
2. Anna Baňasová |
- |
3. PaedDr. Zuzana Častulínová |
- |
4. PhDr. Tatiana Jursová |
- |
5. PhDr. Tatiana Jursová |
- |
6. Mgr. Edina Kubovičová |
- |
7. Bc. Eleonóra Mišechová |
- |
8. Mgr. Jana Pindrochová |
- |
9. Mgr. Štefánia Pintér Baloghová |
- |
10. Zuzana Šonkoľová |
- |
11. Mgr. Jaroslava Števčíková |
- |
12. Mgr. Jaroslava Števčíková |
- |
13. RNDr. Henrieta Abdi |
Anotácia
V záverečnej práci sme sa zamerali na kvalitu školy a na hodnotenie kvality praktického vyučovania. Práca pozostáva z dvoch častí. Prvá časť je teoretická a je zameraná na vymedzenie základných pojmov skúmanej problematiky. Druhú časť tvorí praktická časť práce. V tejto časti sme sa zamerali na určovanie kľúčových ukazovateľov kvality odborného vzdelávania v strednej zdravotníckej škole na základe dotazníkového prieskumu so žiakmi tejto školy. Cieľom práce bolo zistiť a opísať súčasný stav praktického vzdelávania v strednej zdravotníckej škole zrealizovaním dotazníkového prieskumu a na základe zistených nedostatkov navrhnúť opatrenia, ktoré by mohli viesť k zlepšeniu kvality v našej škole.
|
14. Ing. Renáta Aberlová |
- |
15. Mgr. Gabriela Abošiová |
- |
16. Margita Abrahámová |
- |
17. Mgr. Eva Abt |
- |
18. Margaréta Adamčeková |
AnotáciaNázov: Zvyšovanie kvality materskej školy prostredníctvom spolupráce s rodinou
Údaje o vydaní: Bratislava, Metodicko-pedagogické centrum, DP Nitra 2018
Kľúčové slová: kvalitná materská škola, dieťa, predškolský pedagóg, hra a edukačný proces, prostredie a spolupráca s rodinami, pohybovo- športové aktivity
Cieľom predkladanej záverečnej práce je analýza možnosti zvyšovania kvality materskej školy SNP 93 Želiezovce prostredníctvom spolupráce s rodinou. Teoretická časť poskytuje na základe spracovania relevantnej literatúry analytický prehľad o problematike kvality školy a význame spolupráce rodiny a materskej školy. V praktickej časti popisujem reálny stav našej materskej školy, poukazujem na konkrétne návrhy činností už realizovaných a realizovateľných v procese zvyšovania jej kvality.
|
19. Mgr. Martin Adamčík |
- |
20. Bc. Zuzana Adamčíková |
- |
21. Mgr. Martina Adamcová |
- |
22. Mgr. Mária Adamcová |
- |
23. Mgr. Martina Adamcová |
- |
24. Mgr. Kamila Adamcová |
- |
25. Mgr. Martin Adamec |
AnotáciaAutor: Mgr. Martin Adamec
Názov: Interné predpisy na Obchodnej akadémii Milana Hodžu v Trenčíne
Údaje o vydaní: Bratislava : Metodicko-pedagogické centrum, DP Trenčín 2018.
Interné smernice na Obchodnej akadémii Milana Hodžu v Trenčíne
Záverečná práca slúži ako podnet na zamyslenie sa riadiacich pracovníkov v školstve. Prezentuje potreby vydávania interných predpisov na jednotlivých školách a v školských zariadeniach. Text je tematický rozdelený do troch na seba nadväzujúcich kapitol, pričom prvé dve zachytávajú teoretické východiská danej problematiky, názory viacerých autorov z odbornej literatúry dopĺňa pohľad autora práce na dané témy. Praktická časť sa venuje vyhodnoteniu dotazníka na Obchodnej akadémii Milana Hodžu v Trenčíne spolu s komentármi samotného autora, ktorý zaujíma stanovisko a konfrontuje svoje názory s pedagogickými zamestnancami svojej kmeňovej školy. Prílohu tvoria jednotlivé interné smernice menovanej školy ako aj samotný text dotazníka.
|
26. Mgr. Marek Adamečko |
- |
27. Mgr. Marek Adamečko |
- |
28. Mgr. Marek Adamečko |
- |
29. Mgr. Marta Adameová |
- |
30. Mgr. Zuzana Adamíková |
- |
31. Mgr. Michaela Adámiková |
- |
32. Ing. Mária Adamíková |
AnotáciaAnotácia záverečnej práce
Autor: Ing. Mária Adamíková
Názov: Klíma školy
Údaje o vydaní: Detašované pracovisko MPC, Trnava, 2018
Záverečná práca je zameraná na získanie reálnej spätnej väzby o tom aká je klíma konkrétnej strednej školy z pohľadu žiakov a učiteľov. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V prvej časti sa zameriava na teoretické východiská k danej problematike, vymedzenie pojmu klíma školy, typy školskej klímy, činitele školskej klímy. V závere teoretickej časti sú uvedené metódy a nástroje skúmania klímy školy. Praktická časť práce obsahuje charakteristiku školy, na ktorej bol uskutočnený prieskum. V prieskume bola použitá metóda dotazníkov. Konkrétne dotazníky sú uvedené v prílohe. Analýza získaných údajov z pohľadu žiakov a učiteľov tvorí hlavnú časť. V závere navrhujeme odporúčanie na udržanie alebo zlepšenie stavu klímy školy, ktorá má vplyv na prezentáciu školy a jej celkovú úroveň.
|
33. Mgr. Terézia Adámiová |
- |
34. Mgr. Viera Adamírová |
- |
35. Mgr. Viera Adamírová |
- |
36. Bc. Jozef Adamišin |
- |
37. Mgr. Lucia Adamisová |
- |
38. Mgr. Jana Adámková |
AnotáciaAnotáciaZačiatok formulára
Autor: Mgr. Jana Adámková
Názov: Využitie informačných technológií v riadení Základnej školy s materskou školou
Slatina nad Bebravou
Údaje o vydaní: Bratislava : Metodicko-pedagogické centrum, DP Trenčín 2019.
Cieľom mojej práce je zhodnotiť zavedenie a používanie elektronickej triednej knihy a jej vplyv na uľahčenie administratívnej práce pedagogických zamestnancov. V teoretickej časti práce popisujeme v prvej kapitole školské informačné systémy, v druhej kapitole pedagogickú dokumentáciu, jej spôsoby vedenia. V praktickej časti práce sme v tretej kapitole zameranej na prieskum prostredníctvom dotazníka zisťovali úroveň a možnosti využívania elektronickej triednej knihy. Zhrnutím výsledkov a odporúčaniami pre prax sa zaoberáme v štvrtej kapitole. V prílohách práce uvádzame dotazník a ukážky práce s elektronickou triednou knihou.
|
39. PaedDr. Katarína Adamková |
AnotáciaAnotácia
PaedDr. ADAMKOVÁ, Katarína: Zavedený systém riadenia kvality a ciele jeho rozvoja na Gymnáziu P.J. Šafárika - P.J. Šafárik Gimnázium v Rožňave. [Písomná záverečná práca] / Katarína Adamková. – Metodicko-pedagogické centrum Bratislava - stupeň odbornej kvalifikácie: Funkčné vzdelávanie.- 2019. Štyridsaťšesť strán.
Práca predstavuje systém riadenia kvality školy a jeho aplikáciu na Gymnáziu P.J. Šafárika - P.J. Šafárik Gimnázium v Rožňave. Pozostáva z úvodu, troch základných kapitol a záveru. Obsahuje stručne spracované teoretické východiská systému riadenia kvality vo výchovno-vzdelávacích inštitúciách, poukazuje na možnosť využitia daného systému pomocou ukážky implementácie systému riadenia kvality na našej škole a sprostredkuje hodnotenie niekoľkých dlhodobo sledovaných cieľov kvality školy. Prínos práce je nielen v zavedení systému a jeho postupnom zdokonaľovaní, čím škola zvyšuje svoj kredit a atraktívnosť pre svojich partnerov, ale aj v možnosti spätne hodnotiť správne nastavenie smerovania školy, korigovať rozvoj výchovno-vzdelávacej inštitúcie a tvoriť plány do budúcnosti.
Kľúčové slová:
systém riadenia kvality školy, politika kvality, hodnoty, poslanie, vízia, stratégia školy, SWOT analýza, procesy, ciele školy.
|
40. Mgr. Zuzana Ádámková |
- |
41. Jozefína Adámková |
- |
42. Mgr. Zuzana Ádámková |
- |
43. Mgr. Zuzana Ádámková |
- |
44. Mgr. Simona Adámková |
AnotáciaAnotácia
Autor: Mgr. Simona Adámková
Názov práce: Šikanovanie v prostredí školy, jeho prevencia a eliminácia
Cieľom práce je charakterizovať šikanovanie, priblížiť aktuálne výskumné poznatky a možnosti prevencie v školskom prostredí.
Práca je rozdelená na tri kapitoly.
V prvej kapitole sa venujeme vymedzeniu pojmu šikanovanie, charakteristike účastníkov šikanovania a ich prejavov, právam a povinnostiam školy a výskumu tejto problematike.
V druhej kapitole sme uviedli účinné stratégie prevencie a diagnostikovania šikanovania.
Najväčší prínos práce vidíme v tretej kapitole. Opisujeme tu rôzne techniky a aktivity, ich štruktúru, ciele a vhodnosť pre konkrétne ročníky. Použili sme hlavne techniky na rozvoj empatie, asertivity, spolupráce, zlepšenie medziľudských vzťahov a uvedomenie si následky svojho konania. Takisto sme použili a vyhodnotili dotazníky na zistenie situácie vzhľadom na šikanovanie na našej škole, odhalenie klímy a vzájomných vzťahov v konkrétnej triede.
Kľúčové slová: šikanovanie, agresor, obeť, šikanovanie a zákon, prevencia šikanovania
|
45. Mgr. Zuzana Ádámková |
- |
46. Mgr. Tatiana Adamkovičová |
- |
47. Mgr. Tatiana Adamkovičová |
- |
48. Mgr. Lenka Adamová |
- |
49. Mgr. Zuzana Adamová |
AnotáciaZáverečná práca sa venuje problematike hodnotenia pedagogických a odborných zamestnancov v konkrétnych podmienkach základnej školy vzhľadom na § 70 Zákona č. 138/2018 a na Pokyn ministra č. 39/2017. V teoretickej časti práce je zadefinované hodnotenie, jeho význam, formy a legislatívne ukotvenie. Praktická časť predstavuje návrh hodnotenia pedagogických a odborných zamestnancov vzhľadom na kritériá a indikátory hodnotenia vyplývajúce z podmienok Základnej školy v Štítniku. V prílohovej časti sa nachádzajú navrhnuté hodnotiace hárky, ktoré spoločne s formuláciou kritérií a indikátorov môžu slúžiť ako inšpirácia aj pre ostaných vedúcich zamestnancov.
|
50. Mgr. Eva Adamová |
- |