Tvorba testov na rozvoj čitateľskej gramotnosti žiakov v primárnom vzdelávaní

Študijný materiál poskytuje informácie o čitateľskej gramotnosti a jej význame v školskom vzdelávaní, o texte ako zdroji na rozvoj učenia sa žiakov v primárnom vzdelávaní, o procesoch a úrovniach porozumenia textu podľa medzinárodnej výskumnej štúdie PIRLS , o podstate, kvalite a vlastnostiach pedagogického merania, o troch etapách merania (zisťovania) čitateľskej gramotnosti, o projektovaní, konštrukcii a vyhodnocovaní testov čitateľskej gramotnosti žiakov, o stratégiách a metódach rozvoja čitateľskej gramotnosti žiakov.

Autori: 
N. Kašiarová B. Sihelsky
Poradie vydania: 
1.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN: 
978-80-8052-449-4
Rok vydania: 
2013
Rozsah: 
64s.
Elektronická verzia: 
PrílohaVeľkosť
PDF icon sihelsky_kasiarova_web.pdf3,12 MB
Publikacia pracovisko MPC: 
Kód projektu: 
Verejná publikácia: