Pri práci s deťmi a žiakmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ŠVVP) je veľmi dôležité si pamätať, že každý človek potrebuje vo svojom živote dodržiavať určitý systém a mať určitú mieru predvídateľnosti. Nájsť systém učenia sa jednotlivých žiakov je náročnou úlohou učiteľa. Práve žiaci so ŠVVP majú problémy s výberom vhodnej metódy a spôsobov učenia sa. Jednou z možností, ako si dieťa so ŠVVP dokáže zaznamenať informácie a následne ich pretransformovať do využiteľných súvislostí, je grafická podpora a vizualizácia.
Autori:
PaedDr. Jana Verešová, PhD.
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
ISBN 978-80-565-1438-2
Rok vydania:
2018
Rozsah:
28s.
Elektronická verzia:
publikacia recenzenti:
Mgr. Teťana Ustohalová
PhDr. Darina Gogolová, PhD.
Kód projektu:
Verejná publikácia:
Odporúčaná na samoštúdium:
Oblasť vzdelávania:
Špeciálna pedagogika