Študijný materiál poskytuje informácie o čitateľskej gramotnosti a jej význame v školskom vzdelávaní, o texte ako zdroji na rozvoj učenia sa žiakov v primárnom vzdelávaní, o procesoch a úrovniach porozumenia textu podľa medzinárodnej výskumnej štúdie PIRLS , o podstate, kvalite a vlastnostiach pedagogického merania, o troch etapách merania (zisťovania) čitateľskej gramotnosti, o projektovaní, konštrukcii a vyhodnocovaní testov čitateľskej gramotnosti žiakov, o stratégiách a metódach rozvoja čitateľskej gramotnosti žiakov.
Autori:
N. Kašiarová B. Sihelsky
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-8052-449-4
Rok vydania:
2013
Rozsah:
64s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
sihelsky_kasiarova_web.pdf | 3,12 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: