C.5B.5. vedieť interpretovať údaje zosnímané nástrojmi sebahodnotenia a formulovať vhodné intervencie pre zlepšenia
C.1.1 poznať ciele, obsah a štruktúru vzdelávacieho programu, hodnotové východiská vzdelávania
C.1.2 vytvoriť pravidlá spoločnej práce a spôsob vzájomnej komunikácia počas vzdelávania
C.2.1 poznať všeobecne záväzné právne predpisy vzťahujúce sa na riadenie škôl, školských zariadení
C.2.2 získať orientáciu v prístupných zdrojoch právnych informácií
C.2.3 poznať zásady uplatnenia všeobecne záväzných právnych predpisov v interných predpisoch školy a školského zariadenia
C.2.4 poznať všeobecne záväzné právne predpisy vzťahujúce sa na ekonomické riadenie škôl, školských zariadení
C.3.1 poznať vlastné kompetencie vo vzťahu k profesijnému štandardu vedúceho PZ (OZ)
C.3.1 poznať vlastné kompetencie vo vzťahu k profesijnému štandardu vedúceho PZ (OZ)
C.3.2 vedieť vytvoriť a monitorovať (vyhodnocovať) projekt vlastného profesijného rozvoja
C.4.1 poznať modely popisujúce rozvoj školy (ŠZ) ako systému
C.4.2 poznať funkciu kultúry školy v rozvoji školy
C.4.3 vedieť formulovať poslanie a víziu svojej školy a školského zariadenia
C.4.4 vedieť identifikovať faktory (vonkajšie aj vnútorné), ktoré zapríčiňujú zmenu v riadení školy (ŠZ)
C.4.5 vedieť analyzovať súčasný stav rozvoja školy a školského zariadenia
C.4.6 vedieť využiť analýzu SWOT pre návrh zámerov (smerov, oblastí) rozvoja svojej školy (ŠZ)
C.4.7 vedieť stanoviť ciele rozvoja školy, školského zariadenia
C.4.8 vedieť vytvoriť realizačný projekt zvoleného cieľa rozvoja svojej školy (ŠZ)
C.5A.1. poznať funkcie a procedúry pedagogického riadenia
C.5A.2. vedieť identifikovať zmeny v pedagogickom riadení školy vyplývajúce z cieľa rozvoja školy
C.5A.3. vedieť zvoliť oblasti sebahodnotenia školy
C.5A.4. vedieť vybrať vhodné nástroje a metódy sebahodnotenia školy vo vybraných oblastiach
C.5A.5. vedieť interpretovať údaje zosnímané nástrojmi sebahodnotenia a formulovať vhodné intervencie pre zlepšenia
C.5A.6. vedieť formulovať zmeny v pedagogických stratégiách školy na dosiahnutie cieľov školy
C.5B.1. poznať funkcie a procedúry pedagogicko-psychologického poradenstva
C.5B.2. vedieť identifikovať zmeny v riadení školského zaradenia vyplývajúce z cieľa rozvoja pedagogicko-psychologického poradenstva
C.5B.3. vedieť zvoliť oblasti sebahodnotenia školského zariadenia
C.5B.4. vedieť vybrať vhodné nástroje a metódy sebahodnotenia školského zariadenia vo vybraných oblastiach pedagogicko-psychologického poradenstva
C.5B.6. vedieť formulovať zmeny v stratégiách školského zariadenia na dosiahnutie cieľov pedagogicko-psychologického poradenstva
C.6.1 poznať funkciu rozvojového cieľa vo vedení ľudí školy a školského zariadenia
C.6.2 získať zručnosť vytvoriť kompetenčný profil pedagogických a odborných zamestnancov vyplývajúci z cieľa zmeny
C.6.3 vedieť vytvoriť zmenu systému kritérií a indikátorov hodnotenia ľudí v závislosti na rozvojovom cieli školy (ŠZ)
C.6.4 vedieť aplikovať systém hodnotenia do systému oceňovania ľudí
C.6.5 získať spôsobilosť vytvoriť systém rozvoja pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov školy a školského zariadenia v závislosti na cieli zmeny