Tvorba a vyhodnotenie školského testu

Tvorba školských testov a ich vyhodnotenie by mali patriť k základným pedagogickým zručnostiam učiteľov v rámci zisťovania účinnosti ich práce. Učebný zdroj Tvorba a vyhodnotenie školského testu by mal doplniť praktické zručnosti účastníkov vzdelávania, ktoré postupne nadobúdajú v priebehu tvorby a vyhodnotenia svojho testu, o dôležité teoretické poznatky jednotlivých modulov vzdelávania. Preto sú najdôležitejšie teoretické poznatky uvádzané v postupnosti tvorby školského testu.

Autori: 
T. Lavický
Publikacia z oblasti: 
Poradie vydania: 
1.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN: 
978-80-565-0181-8
Rok vydania: 
2014
Rozsah: 
44s.
Elektronická verzia: 
PrílohaVeľkosť
PDF icon Tvorba a vyhodnotenie školského testu1,78 MB
Publikacia pracovisko MPC: 
Kód projektu: 
Verejná publikácia: