Nové smery vo vyučovaní odevných odborov

Učebný zdroj k akreditovanému vzdelávaciemu programu Marketing v módnom priemysle – módne trendy v odevníctve sa zameriava na špecifiká marketingu v oblasti módneho priemyslu a objasňuje význam projektového vyučovania na prípravu kvalifikovaného módneho odborníka. V publikácii sú uvedené príklady ročníkových projektov, zamerané na získavanie kompetencií potrebných v oblasti módy, výroby odevov, propagácie a predaja produktov. Projekty sú doplnené príkladmi výstupov a slúžia ako inšpirácia učiteľom odborných predmetov z oblasti odevníctva.

Autori: 
Jancíková, L. - Jašeková, M. - Jakubeková, M.
Poradie vydania: 
1.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN: 
978-80-8052-563-7
Rok vydania: 
2014
Rozsah: 
50s.
Elektronická verzia: 
PrílohaVeľkosť
PDF icon marketing_jakubekova242014.pdf2,17 MB
Publikacia pracovisko MPC: 
Kód projektu: 
Verejná publikácia: