Učebný zdroj k akreditovanému vzdelávaciemu programu Marketing v módnom priemysle – módne trendy v odevníctve sa zameriava na špecifiká marketingu v oblasti módneho priemyslu a objasňuje význam projektového vyučovania na prípravu kvalifikovaného módneho odborníka. V publikácii sú uvedené príklady ročníkových projektov, zamerané na získavanie kompetencií potrebných v oblasti módy, výroby odevov, propagácie a predaja produktov. Projekty sú doplnené príkladmi výstupov a slúžia ako inšpirácia učiteľom odborných predmetov z oblasti odevníctva.
Autori:
Jancíková, L. - Jašeková, M. - Jakubeková, M.
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-8052-563-7
Rok vydania:
2014
Rozsah:
50s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
marketing_jakubekova242014.pdf | 2,17 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: