Učebný zdroj k akreditovanému programu Tvorba kritérií úspešnosti riešenia divergentných úloh v predmetoch na základných a stredných školách vychádza z najnovších poznatkov pedagogiky a didaktiky a jeho cieľom je aktualizovať a rozšíriť kompetencie pedagogických zamestnancov v oblasti využitia divergentných úloh a najmä spôsob ich hodnotenia. Obsahuje množstvo praktických námetov na hodnotenie divergentných úloh, ktoré môžu učitelia využiť vo svojej práci priamo v uvedenej podobe, alebo využiť ich ako inšpiráciu k vytváraniu vlastných materiálov na hodnotenie výstupov divergentných úloh.
Autori:
D. Bačová, M. Rychnavská, M.. Onušková
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-1359-0
Rok vydania:
2015
Rozsah:
64s.
Elektronická verzia:
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: