Tvorba školských testov a ich vyhodnotenie by mali patriť k základným pedagogickým zručnostiam učiteľov v rámci zisťovania účinnosti ich práce. Učebný zdroj Tvorba a vyhodnotenie školského testu by mal doplniť praktické zručnosti účastníkov vzdelávania, ktoré postupne nadobúdajú v priebehu tvorby a vyhodnotenia svojho testu, o dôležité teoretické poznatky jednotlivých modulov vzdelávania. Preto sú najdôležitejšie teoretické poznatky uvádzané v postupnosti tvorby školského testu.
Autori:
T. Lavický
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-0181-8
Rok vydania:
2014
Rozsah:
44s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
Tvorba a vyhodnotenie školského testu | 1,78 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: