Problematiku skúšania, hodnotenia a klasifikácie žiakov zaraďujeme k aktuálnym pedagogickým problémom súčasnosti. Neustále prebiehajú diskusie o funkčnosti hodnotenia žiakov v škole. Hlavným cieľom učebného zdroja vytvoreného k akreditovanému programu kontinuálneho vzdelávania Hodnotenie žiakov na prvom stupni základnej školy s dôrazom na bodové hodnotenie je prehĺbiť poznatky o hodnotení žiakov, hodnotiacej činnosti učiteľa a o rôznych spôsoboch hodnotenia, porovnať klasifikáciu známkami a slovné hodnotenie s bodovým hodnotením, poukázať na pozitíva tejto formy hodnotenia.
Autori:
M. Grolmusová
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-8052-897-3
Rok vydania:
2014
Rozsah:
52s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
![]() | 1,7 MB |
![](https://archiv.mpc-edu.sk/sites/default/files/publikacie/obrazky/m_grolmusova_hodnotenie_ziakov_na_1st_zs__sdorazom_na_bodove_hodnetie_1.png)
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: