Učebný zdroj obsahuje základné pojmy a charakteristiky týkajúce sa detí a žiakov so sluchovým postihnutím, možnosti ich vzdelávania, ako aj problémy pri ich vzdelávaní. Prináša aj poznatky a názory nepočujúceho pedagóga na doterajší spôsob vzdelávania detí a žiakov so sluchovým postihnutím, na možnosti ich rozvoja. Praktickú časť tvorí súbor hier pre deti a žiakov z intaktnej populácie, v ktorých si môžu vyskúšať, aké náročné je dorozumievať sa a vyjadrovať sa bez používania verbálnej komunikácie.
Autori:
P. Birka, J. Verešová
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-1356-9
Rok vydania:
2015
Rozsah:
56s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
![]() | 2,43 MB |

Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia:
Odporúčaná na samoštúdium:
Oblasť vzdelávania:
Špeciálna pedagogika