Cieľom učebného zdroja vytvoreného k akreditovanému programu je rozšíriť kompetencie učiteľov primárneho vzdelávania potrebné na rozvoj čitateľskej gramotnosti u žiakov na prvom stupni základnej školy s vyučovacím jazykom maďarským. Ide o aktuálnu tému súčasného moderného vzdelávania, kde je dôležité nielen zvládnutie samotnej techniky čítania, ale aj spracovanie informácií a ich praktické využitie v praxi.
Autori:
R. Skabela
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-0957-9
Rok vydania:
2015
Rozsah:
60s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
![]() | 1,83 MB |

Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia:
Odporúčaná na samoštúdium:
Oblasť vzdelávania:
Funkčná gramotnosť