Učebný zdroj obsahuje zásadné teoretické východiská vrátane ich interpretácie, z ktorých musí učiteľ vychádzať pri tvorbe učebnej osnovy. Aby ju pedagógovia vedeli odborne zostaviť, musia nadobudnúť zručnosti zamerané na tvorbu obsahov výučby pomocou obsahových štandardov, zvoleného rozširujúceho učiva a vhodných obsahov prierezových tém, na tvorbu vzdelávacích výstupov s využitím výkonových štandardov a utvorením štandardov na rozvoj kľúčových kompetencií, na návrh vhodných výchovno-vzdelávacích stratégií, ktorými je možné rozvíjať požadované kľúčové kompetencie, ako aj na voľbu vhodných metód a organizačných foriem výučby.
Autori:
T. Lavický
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-0642-4
Rok vydania:
2015
Rozsah:
46s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
Tvorba učebných osnov predmetu chémia pre školský vzdelávací program | 1,63 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: