Úspešné vzdelávanie v oblasti prírodných vied si vyžaduje odborne zdatných učiteľov, primerane náročné a motivujúce kurikulum a vyučovacie metódy, ktoré aktívne zapoja žiakov do procesu učenia sa. Odborníci z oblasti vzdelávania prírodných vied odporúčajú používať nové prístupy na všetkých úrovniach vzdelávania. V mnohých prístupoch dominuje vedecká metóda poznávania. Cieľom je priniesť do prírodovedného vzdelávania to najlepšie z vedy.
Táto príručka ponúka učiteľom z praxe niektoré možnosti, ktorými by mohli procesy v prírodovednom poznávaní žiakov spestriť, motivovať žiakov k štúdiu prírodovedných predmetov a k prípadnej vedeckej profesionálnej kariére.
Autori:
A. Tomengová
Autor link:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-0189-4
Rok vydania:
2014
Rozsah:
50s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
Vedecké metódy poznávania a ich využitie v školskej praxi | 2,42 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: