Učebný zdroj k akreditovanému programu Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka sa zaoberá hodnotením, ktoré je nevyhnutnou súčasťou edukačného procesu v rozvoji osobnosti žiaka a prispieva ku kvalite jeho procesov učenia sa. Na posudzovanie výkonov učebného procesu v triede existuje množstvo typov, foriem a metód hodnotenia. V učebnom zdroji sa autorka sústredí na výber tých hodnotení, ktoré pomôžu ozrejmiť ich využitie v pedagogickom procese orientovanom na rozvoj osobnosti žiaka v uvedenom algoritme: hodnoty – zmena roly učiteľa – zásady hodnotenia.
Autori:
E. Harkabusová
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-8052-574-3
Rok vydania:
2014
Rozsah:
46s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
harkabusova_rozvoj_osobnosti_ziaka.pdf | 1,75 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: