Rozvoj osobnosti žiaka hodnotením učebnej činnosti a výkonu

Učebný zdroj k akreditovanému programu Hodnotenie učebnej činnosti a výkonu žiaka sa zaoberá hodnotením, ktoré je nevyhnutnou súčasťou edukačného procesu v rozvoji osobnosti žiaka a prispieva ku kvalite jeho procesov učenia sa. Na posudzovanie výkonov učebného procesu v triede existuje množstvo typov, foriem a metód hodnotenia. V učebnom zdroji sa autorka sústredí na výber tých hodnotení, ktoré pomôžu ozrejmiť ich využitie v pedagogickom procese orientovanom na rozvoj osobnosti žiaka v uvedenom algoritme: hodnoty – zmena roly učiteľa – zásady hodnotenia.

Autori: 
E. Harkabusová
Publikacia z oblasti: 
Poradie vydania: 
1.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN: 
978-80-8052-574-3
Rok vydania: 
2014
Rozsah: 
46s.
Elektronická verzia: 
PrílohaVeľkosť
PDF icon harkabusova_rozvoj_osobnosti_ziaka.pdf1,75 MB
Publikacia pracovisko MPC: 
Kód projektu: 
Verejná publikácia: