Skočiť na hlavný obsah
Titulná stránka
Časté otázky
Kontakty
ROCEPO
FB
Prihlásenie
Pedagogické rozhľady 4/2016
články:
NIEKTORÉ EFEKTÍVNE METÓDY UČENIA SA A ČITATEĽSKÉ STRATÉGIE V SÚČASNOM EDUKAČNOM PROCESE
INTERPRETÁCIA LITERÁRNEHO TEXTU AKO ČITATEĽSKÝ STIMUL
MOZAIKA ČITATEĽSKEJ GRAMOTNOSTI
ČÍTANIE S POROZUMENÍM AKO JEDNA Z CIEST ROZVOJA INTERPRETAČNÝCH KOMPETENCIÍ ŽIAKOV STREDNEJ ŠKOLY
SKÚSENOSTI Z REALIZÁCIE PROGRAMU KONTINUÁLNEHO VZDELÁVANIA PRE UČITEĽOV PRIMÁRNEHO VZDELÁVANIA SO ZAMERANÍM NA ROZVOJ ČITATEĽSKEJ GRAMOTNOSTI
ROZVÍJANIE POROZUMENIA PRI POČÚVANÍ INFORMAČNO-NÁUČNÝCH TEXTOV PROSTREDNÍCTVOM VYBRANÝCH METÓD STRATÉGIE EUR
ROZVOJ ČITATEĽSKEJ GRAMOTNOSTI ŽIAKOV 2. ROČNÍKA ZÁKLADNEJ ŠKOLY S MATERSKOU ŠKOLOU PROSTREDNÍCTVOM PRACOVNÝCH LISTOV
VYUŽITIE METÓDY UČENIA SA NA STANOVIŠTIACH V PREDMETE SLOVENSKÝ JAZYK A LITERATÚRA
VÝZNAM PRÁCE S NESÚVISLÝMI TEXTAMI PRI ZVYŠOVANÍ ÚROVNE ČITATEĽSKEJ GRAMOTNOSTI NA HODINÁCH SLOVENSKÉHO JAZYKA A LITERATÚRY
FENOMÉN ROZPRÁVKY
Pedagogické rozhľady 4/2016
Časopis PDF:
Pedagogické rozhľady 4/2016
Rýchly kontakt