Cieľom publikácie je na konkrétnych ukážkach dvoch školských projektov poukázať na možnosti uplatnenia projektového vyučovania vo výchovno-vzdelávacom procese so zameraním na kooperáciu a aktívne učenie sa a podporiť učiteľa v jeho príprave na vyučovanie. Obsah publikácie dáva učiteľovi priestor na projektovanie vyučovania tak, aby sa žiak rozvíjal z hľadiska jeho komplexnosti a aktívne sa zapájal do výchovno-vzdelávacieho procesu. Publikácia je členená do troch kapitol, v prvej uvádzame štruktúru na tvorbu projektu s akcentom na kooperáciu. V druhej kapitole opisujeme kooperáciu ako jeden zo základných princípov projektového vyučovania a v poslednej kapitole sú prezentované ukážky dvoch školských projektov.
Autori:
RNDr. Mária Rychnavská, PhD., PaedDr. Darina Bačová, PhD.
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-1452-8
Rok vydania:
2020
Rozsah:
30s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
m._rychnavska_d._bacova_kooperacia_v_projektovom_vyucovani.pdf | 852,86 KB |
Publikacia pracovisko MPC:
publikacia recenzenti:
PaedDr. Mária Onušková
PhDr. Maroš Dvorský
Kód projektu:
Verejná publikácia:
Odporúčaná na samoštúdium:
Oblasť vzdelávania:
Aktívne učenie sa