Nie ako maľovať, nie ako zanechávať grafickú stopu, ale výučba umenia ako stretnutie učiteľa s každým dieťaťom, kde deti môžu experimentovať, vytvárať vlastný projekt a intervenovať za jeho realitu je obsahom edukačného materiálu. Ide o sociálnokonštruktivistický prístup učenia sa dieťaťa v 21. storočí. Z didaktického aspektu tejto teórie sa pozícia učiteľa konvertuje na konzultanta, poradcu a spolupracovníka.
Autori:
PaedDr. Gabriela Droppová, PhD.
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
Rok vydania:
2014
Rozsah:
51s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
didaktika_umenia_60_2c22_ns-dz-_na_webe.pdf | 1,56 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia:
Odporúčaná na samoštúdium: