KNA02_1137_2013_PKR_MPC - vzdelávanie - 39191 -

Dátum: 
11. apríl 2018 - od 11:45 do 16:00
Miesto a učebňa: 
Veľký Meder, Základná škola s VJM, Bratislavská 622/38
Veľký Meder, ZŠ s VJM, IKT miestnosť č.1
Program: 

Modul 1: Pedagogická diagnostika

11:45 – 13.15 Pedagogická diagnostika, jej obsah, ciele. Metódy pedagogickej diagnostiky –

                       základné metódy pedagogickej diagnostiky pozorovanie a rozhovor.

13:15 – 13:30 Prestávka

Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka

13:30 – 14:15 Charakteristika kognitívnych vlastností žiaka.

14:15 – 15:00 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie

                        a klasifikácia, kladenie otázok

15:00 –15:15  Prestávka

15:15 –16.00  Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie

                        a klasifikácia, kladenie otázok

Organizačné pokyny: 
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko: 
Časová náročnost: 
225 minút
Cieľ podujatia: 
Prehĺbiť a rozvinúť vedomosti a zručnosti pedagogických zamestnancov na udržanie si profesijných kompetencií potrebných na štandardný výkon činností pedagogického zamestnanca v oblasti pedagogickej diagnostiky v súlade s profesijnými štandardami.