Hlavný cieľ: 
Aktualizovať profesijné kompetencie pedagogického zamestnanca v oblasti efektívneho uplatňovania kooperatívneho vyučovania v primárnom vzdelávaní.
Špecifické ciele:
-	vedieť vysvetliť rozdiel medzi kooperatívnym a skupinovým vyučovaním,
-	poznať typy kooperácie, znaky kooperatívneho vyučovania a jeho silné a slabé stránky,
-	prehĺbiť schopnosť vytvárať kooperatívne učebné prostredie,
-	rozvíjať zručnosti v riadení kooperatívneho vyučovania,
-	rozšíriť vedomosti pre efektívne utváranie žiacke skupiny,
-	rozšíriť vedomosti vo vytváraní a vhodnom prideľovaní žiackych rol v skupine,
-	vedieť rozlišovať typy kooperatívnych úloh,  
-	rozšíriť vedomosti potrebné pre tvorbu kooperatívnych úloh,
-	rozvíjať zručnosti na vytváranie kooperatívnych činností pre žiacke skupiny pomocou príslušných metód a techník,
-	rozšíriť vedomosti ohľadom používania efektívnych metód a techník hodnotenia kooperatívnych činností v žiackych skupinách.
Špecifické ciele: 
Vedieť vysvetliť rozdiel medzi kooperatívnym a skupinovým vyučovaním.
Poznať typy kooperácie, znaky kooperatívneho vyučovania a jeho silné a slabé stránky.
Prehĺbiť schopnosť vytvárať kooperatívne učebné prostredie.
Rozvíjať zručnosti v riadení kooperatívneho vyučovania.
Rozvíjať vedomosti pre efektívne utváranie žiackych skupín.
Rozšíriť vedomosti o vytváraní a vhodnom prideľovaní žiackych rol v skupine.
Prehĺbiť schopnosti rozlišovať typy kooperatívnych úloh.
Rozšíriť vedomosti potrebné pre tvorbu kooperatívnych úloh.
Rozvíjať zručnosti na vytváranie kooperatívnych činností pre žiacke skupiny pomocou príslušných metód a techník.
Rozšíriť vedomosti ohľadom používania efektívnych metód a techniky hodnotenia kooperatívnych činností v žiackych skupinách.