poznať druhy cestovného ruchu
získať informácie o všetkých formách cestovného ruchu
poznať trh cestovného ruchu
poznať a vedieť uskutočniť prieskum trhu
získať informácie o zdrojoch financovania cestovného ruchu
vedieť spracovať cenovú stratégiu
poznať všeobecné osobitosti marketingu
ovládať ciele marketingu v cestovnom ruchu
poznať marketingovú stratégiu v cestovnom ruchu
vytvoriť námety na úseku rozšírenia informačných a rezervačných služieb, reklamy, propagácie
podniku v cestovnom ruchu
ovládať marketingový mix a jeho nástroje
poznať definíciu a prípravu podnikateľských plánov
vytvoriť samostatne podnikateľský plán pre konkrétne zariadenie v cestovnom ruchu
získať aktuálne poznatky o schopnostiach potrebných na vedenie malého podniku služieb,
získať informácie o efektívnom riadení a plánovaní malého podniku v cestovnom ruchu
poznať ekonomické a ekologické aspekty výstavby a prevádzky malých ubytovacích zariadení
vypočítať predpokladanú výšku tržieb za ubytovanie, stravovanie a doplnkové služby v konkrétnom
ubytovacom zariadení za rok
poznať podstatu a obsah informačného systému cestovného ruchu
aplikovať získane vedomosti a zručnosti do výchovno-vzdelávacieho procesu