Hlavný cieľ:
Prehĺbiť, rozšíriť a inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov potrebné na projektovanie vyučovacej jednotky s použitím metód a techník personalizovaného vyučovania s ohľadom na individuálne potreby žiakov
Špecifické ciele:
uviesť rozdiely medzi diferencovaným, individualizovaným a personalizovaným prístupom k učeniu
využívať aktuálne poznatky o psychických procesoch a mechanizmoch učenia sa, ktoré súvisia s učením sa žiaka, pri plánovaní vyučovacích jednotiek
tvoriť profil učenia sa žiaka na základe identifikovania individuálnych potrieb žiakov
navrhovať edukačné úlohy podľa princípov personalizovaného prístupu
uplatňovať metódy a techniky personalizovaného vyučovania vo vlastnom vyučovaní
používať techniky a spôsoby formatívneho hodnotenia žiaka a poskytovania spätnej väzby žiakom pri personalizovanom vyučovaní
reflektovať vyučovacie jednotky s aplikáciou personalizovaného vyučovania