Cieľom učebného zdroja vytvoreného k akreditovanému programu je poskytnúť pedagogickým zamestnancom materských a základných škôl nielen informácie o teoretických poznatkoch v súvislosti s rôznymi druhmi týrania, zneužívania a zanedbávania, možnostiach diagnostikovania a identifikácie syndrómu CAN, ale aj informácie o psychologických a právnych postupoch súvisiacich s ochranou detí a mládeže a možnostiach prevencie patologických foriem správania v edukačnom prostredí. Súčasťou je začleňovanie rôznych preventívnych aktivít a hier do vlastných školských vzdelávacích programov.
Autori:
E. Pupíková, K. Szíjjártóová
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-1360-6
Rok vydania:
2015
Rozsah:
58s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
Metodika identifikovania a diagnostikovania syndrómu CAN učiteľmi ZŠ a SŠ | 1,71 MB |
Publikacia pracovisko MPC:
Kód projektu:
Verejná publikácia: