KNA02_1137_2013_PKR_MPC - vzdelávanie - 39192 -

Dátum: 
20. apríl 2018 - od 11:15 do 18:00
Miesto a učebňa: 
Komárno, DP MPC, Dôstojnícky pavilón, Pevnostný rad 3
4A
Program: 

Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka

11:15 –12:45   Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové

                        mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie

12:45 – 13:00 Prestávka

13:00 – 13.45 Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové

                       mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie

 Modul 3: Diagnostikovanie afektívnych vlastností žiaka

13:45 – 14.30 Charakteristika afektívnych vlastností žiaka

14:30 – 14:45 Prestávka

14:45 – 16:15 Tradičné a alternatívne metódy diagnostikovania afektívnych vlastností žiaka:

                        pozorovanie, rozhovor, hry, zážitkové učenie, analýza žiackych produktov, ukážky,

                        cvičenie

16:15 –16:30  Prestávka

16:30 – 18:00 Tradičné a alternatívne metódy diagnostikovania afektívnych vlastností žiaka:

                        pozorovanie, rozhovor, hry, zážitkové učenie, analýza žiackych produktov, ukážky,

                        cvičenie

Organizačné pokyny: 
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko: 
Časová náročnost: 
360 minút
Cieľ podujatia: 
Prehĺbiť a rozvinúť vedomosti a zručnosti pedagogických zamestnancov na udržanie si profesijných kompetencií potrebných na štandardný výkon činností pedagogického zamestnanca v oblasti pedagogickej diagnostiky v súlade s profesijnými štandardami.