KNA02_1137_2013_PKR_MPC - vzdelávanie - 39191 -
Dátum:
11. apríl 2018 - od 11:45 do 16:00
Miesto a učebňa:
Veľký Meder, Základná škola s VJM, Bratislavská 622/38
Veľký Meder, ZŠ s VJM, IKT miestnosť č.1
Lektor podujatia:
Program:
Modul 1: Pedagogická diagnostika
11:45 – 13.15 Pedagogická diagnostika, jej obsah, ciele. Metódy pedagogickej diagnostiky –
základné metódy pedagogickej diagnostiky pozorovanie a rozhovor.
13:15 – 13:30 Prestávka
Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka
13:30 – 14:15 Charakteristika kognitívnych vlastností žiaka.
14:15 – 15:00 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie
a klasifikácia, kladenie otázok
15:00 –15:15 Prestávka
15:15 –16.00 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie
a klasifikácia, kladenie otázok
Organizačné pokyny:
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko:
Časová náročnost:
225 minút
Cieľ podujatia:
Prehĺbiť a rozvinúť vedomosti a zručnosti pedagogických zamestnancov na udržanie si profesijných kompetencií potrebných na štandardný výkon činností pedagogického zamestnanca v oblasti pedagogickej diagnostiky v súlade s profesijnými štandardami.