KNA01_1137_2013_PKR_MPC - vzdelávanie - 24275 -

Dátum: 
26. január 2018 - od 12:00 do 18:00
Miesto a učebňa: 
Veľký Meder, Základná škola s VJM, Bratislavská 622/38
Veľký Meder, ZŠ s VJM, IKT miestnosť č.1
Program: 

Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka

12:00 – 12.45 Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie

 Modul 3: Diagnostikovanie afektívnych vlastností žiaka

12:45 – 13.30 Charakteristika afektívnych vlastností žiaka

13:30 – 13:45 Prestávka

13:45 – 15:15 Tradičné a alternatívne metódy diagnostikovania afektívnych vlastností žiaka: pozorovanie, rozhovor, hry, zážitkové učenie, analýza žiackych produktov, ukážky, cvičenie

15:15 –15:30  Prestávka

15:30 – 17:00 Tradičné a alternatívne metódy diagnostikovania afektívnych vlastností žiaka: pozorovanie, rozhovor, hry, zážitkové učenie, analýza žiackych produktov, ukážky, cvičenie

17:00 –17:15  Prestávka

Modul 4: Diagnostikovanie vzťahov medzi žiakmi

17:15 –18:00  Tradičné a alternatívne metódy diagnostikovania vzťahov medzi žiakmi 

Organizačné pokyny: 
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko: 
Časová náročnost: 
315 minút
Cieľ podujatia: 
Prehĺbiť a rozvinúť vedomosti a zručnosti pedagogických zamestnancov na udržanie si profesijných kompetencií potrebných na štandardný výkon činností pedagogického zamestnanca v oblasti pedagogickej diagnostiky v súlade s profesijnými štandardami.