KNA01_1137_2013_PKR_MPC - 23954 -
Modul 1: Pedagogická diagnostika
12:00 – 13.30 Pedagogická diagnostika, jej obsah, ciele. Metódy pedagogickej diagnostiky – základné metódy pedagogickej diagnostiky pozorovanie a rozhovor.
13:30 – 13:45 Prestávka
Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka
13:45 – 14:30 Charakteristika kognitívnych vlastností žiaka.
14:30 – 15:15 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie a klasifikácia, kladenie otázok
15:15 –15:30 Prestávka
15:30 –16.15 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie a klasifikácia, kladenie otázok
16:15 –17:00 Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie
17:00 –17:15 Prestávka
17:15 –18:00 Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie