KNA01_1137_2013_PKR_MPC - 23954 -

Dátum: 
22. január 2018 - od 12:00 do 18:00
Miesto a učebňa: 
Komárno, DP MPC, Dôstojnícky pavilón, Pevnostný rad 3
4A
Program: 

Modul 1: Pedagogická diagnostika

12:00 – 13.30 Pedagogická diagnostika, jej obsah, ciele. Metódy pedagogickej diagnostiky – základné metódy pedagogickej diagnostiky pozorovanie a rozhovor.

13:30 – 13:45 Prestávka

Modul 2: Diagnostikovanie kognitívnych vlastností žiaka

13:45 – 14:30 Charakteristika kognitívnych vlastností žiaka.

14:30 – 15:15 Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie a klasifikácia, kladenie otázok

15:15 –15:30  Prestávka

15:30 –16.15  Tradičné metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka – testy, hodnotenie a klasifikácia, kladenie otázok

16:15 –17:00   Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie

17:00 –17:15  Prestávka

17:15 –18:00  Alternatívne metódy diagnostikovania kognitívnych vlastností žiaka: pojmové  mapovanie, slovné asociácie, voľné písanie 

 

Organizačné pokyny: 
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko: 
Časová náročnost: 
315 minút
Cieľ podujatia: 
Prehĺbiť a rozvinúť vedomosti a zručnosti pedagogických zamestnancov na udržanie si profesijných kompetencií potrebných na štandardný výkon činností pedagogického zamestnanca v oblasti pedagogickej diagnostiky v súlade s profesijnými štandardami.