Práca prináša teoretické prístupy a modernizačné trendy. Počítač zaraďujeme medzi médiá, ktoré využívame na aktivity s cieľom zefektívniť edukačný proces. Jednou z prioritných úloh, ktoré má plniť škola, je inovovať edukačný proces tak, aby bol zaujímavejší, tvorivejší, efektívnejší, modernejší a súčasne akceptujúci prvky humanizácie detí. V príspevku prezentujeme niektoré možnosti aplikácie digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní detí s akcentom na prostredie materskej školy. Spojením teoretických poznatkov s praktickou ukážkou sme zorganizovali metodické dni pre riaditeľky, učiteľky a rodičov detí predškolského veku, ktoré boli zamerané na aktuálne témy (podľa obdobia). Edukačné aktivity boli pripravené tak, aby deti vlastným objavovaním a experimentovaním dosiahli splnenie vytýčeného cieľa. Digitálne technológie boli prostriedkom na získavanie a spracovanie informácií, zdrojom zábavy, poznania a ich tvorivej sebarealizácie.
Príloha | Veľkosť |
---|---|
![]() | 1,47 MB |
![](https://archiv.mpc-edu.sk/sites/default/files/publikacie/obrazky/profesijne_a_osobnostne_poziadavky_-_prekopova_-_na_webe_2.png)