Digitálne technológie v materskej škole 4

Pracovať s prezentáciami dnes patrí k všeobecným zručnostiam učiteľa. Vďaka tomuto materiálu účastníci získajú kompetencie správne využívať prezentačný program a vytvárať prezentácie. Účastníci sa postupne naučia vkladať  rôzne objekty na snímky (obrázky, cliparty, videá, zvuky, tabuľky, odkazy na webové stránky), využívať pripravené motívy prezentácií, oživia prezentácie animáciami objektov na snímkach, ale aj rôznymi prechodmi medzi nimi. Na záver sa naučia tlačiť prezentácie v rôznych formátoch. Oboznámia sa tiež so zásadami tvorby prezentácií.   Témou druhej  časti materiálu je edukačný softvér. Tu sa účastníci oboznámia s tým,  čo je a čo nie je edukačný softvér a čo by mal spĺňať. V materiáli sa podrobne oboznámia s programom Cirkus šaša Tomáša, ďalej s komplex‐ ným programom IBM KidSmart, ktorý je dodávaný nielen s edukačným softvérom, ale aj nábytkom. Na záver predstavíme zbierku množstva jednoduchých softvérových aktivít určených pre deti – GCompris.  

Autori: 
PaedDr. Roman Hrušecký, PhD. PaedDr. Andrea Hrušecká, PhD. PaedDr. Milan Moravčík, PhD.
Publikacia z oblasti: 
Poradie vydania: 
1.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
Rok vydania: 
2012
Rozsah: 
39s.
Elektronická verzia: 
Kód projektu: 
Verejná publikácia: 
Odporúčaná na samoštúdium: