Ako pomáhajú rozprávky a príbehy poznávať svet III

Komplexný rozvoj osobnosti dieťaťa predškolského veku v podmienkach predškolskej edukácie predpokladá od učiteľov materských škôl realizáciu rôznych foriem spolupráce s rodinou. Skúsenosti učiteliek materských škôl z praxe potvrdzujú, že dobrá vzájomná spolupráca školy a rodiny vždy vyústi v prospech dieťaťa. Rodičia si uvedomujú význam predprimárneho vzdelávania pre formovanie a rozvoj dieťaťa, preto sa stávajú aktívnymi prvkami činnosti materskej školy. Uvedená publikácia je určená pedagógom predprimárneho vzdelávania, ktorí hľadajú nové podnety s cieľom rozvíjať osobnosť detí komplexne. Je zameraná na obohatenie kurikula a vzdelávacích postupov uplatňovaných v materských školách. Námety a opísané aktivity sú praktickou pomôckou pri hľadaní nových spôsobov a možností spolupráce školy a rodiny. Metodické postupy a konkrétne podnety stimulujúce aktivitu a poznávanie detí sú determinované nápaditosťou a kreativitou každého učiteľa. Ako môžu pomôcť rozprávky a príbehy deťom pri poznávaní sveta v spolupráci s rodinou? Odpoveď na uvedenú otázku ponúkajú autorky vo svojej knihe na základe dlhoročných skúseností získaných priamo v podmienkach edukačnej praxe materskej školy.

Autori: 
Margita Mikušová, Mgr. Anna Neubauerová
Publikacia z oblasti: 
Poradie vydania: 
3.
Vydavateľ: 
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
Rok vydania: 
2014
Rozsah: 
55s.
Elektronická verzia: 
Publikacia pracovisko MPC: 
publikacia recenzenti: 
doc. PhDr. Oľga Zápotočná, CSc.
Mgr. Daniela Kollárová
Kód projektu: 
Verejná publikácia: 
Odporúčaná na samoštúdium: