Komplexný rozvoj osobnosti dieťaťa predškolského veku v podmienkach predškolskej edukácie predpokladá od učiteľov materských škôl realizáciu rôznych foriem spolupráce s rodinou. Skúsenosti učiteliek materských škôl z praxe potvrdzujú, že dobrá vzájomná spolupráca školy a rodiny vždy vyústi v prospech dieťaťa. Rodičia si uvedomujú význam predprimárneho vzdelávania pre formovanie a rozvoj dieťaťa, preto sa stávajú aktívnymi prvkami činnosti materskej školy. Uvedená publikácia je určená pedagógom predprimárneho vzdelávania, ktorí hľadajú nové podnety s cieľom rozvíjať osobnosť detí komplexne. Je zameraná na obohatenie kurikula a vzdelávacích postupov uplatňovaných v materských školách. Námety a opísané aktivity sú praktickou pomôckou pri hľadaní nových spôsobov a možností spolupráce školy a rodiny. Metodické postupy a konkrétne podnety stimulujúce aktivitu a poznávanie detí sú determinované nápaditosťou a kreativitou každého učiteľa. Ako môžu pomôcť rozprávky a príbehy deťom pri poznávaní sveta v spolupráci s rodinou? Odpoveď na uvedenú otázku ponúkajú autorky vo svojej knihe na základe dlhoročných skúseností získaných priamo v podmienkach edukačnej praxe materskej školy.
Príloha | Veľkosť |
---|---|
ako-pomahaju-rozpravky-a-pribehy-poznavat-svet-iii_zal2-na_webe.pdf | 1,45 MB |