vedieť identifikovať úroveň PVG svojich žiakov,
prehĺbiť zručnosť didaktickej analýzy edukačného obsahu vzdelávacej oblasti vo vzťahu k úrovniam PVG,
poznať efektívne učebné postupy a stratégie na rozvoj PVG,
rozšíriť poznatky potrebné pre návrh učebných činnosti žiakov podporujúcich PVG vo väzbe k cieľom a obsahu učiva,
prehĺbiť poznatky potrebné pre tvorbu kritérií a návrh spôsobu hodnotenia priebehu a výsledkov učenia sa žiaka,
zdokonaliť schopnosť vytvoriť a overiť edukačný projekt vo väzbe na rozvoj vybraného aspektu prírodovednej gramotnosti
navrhnúť pre podmienky svojej školy systémové riešenie na podporu prírodovednej gramotnosti vo výchovno-vzdelávacom procese, pre učiteľov na úrovni metodického združenia/predmetovej komisie
zdokonaliť spôsobilosti prezentovať vlastný návrh výučbového bloku z praxe.