Projekty a rozvoj písomného prejavu v anglickom jazyku
Projekty a rozvoj písomného prejavu v anglickom jazyku
Učebná činnosť/didaktická hra/aktivita…
Názov: Projekty a rozvoj písomného prejavu v anglickom jazyku |
|
Cieľová skupina: žiaci ZŠ, SŠ |
|
Tematická oblasť výchovy: jazyk a komunikácia |
|
Kľúčové kompetencie: kompetencia k celoživotnému učeniu sa:
kompetencia riešiť problémy:
kompetencie občianske:
kompetencie sociálne a personálne:
|
Hlavný cieľ: Rozvíjať individuálne zručnosti a schopnosti v oblasti tvorby projektov a písomného prejavu v súlade s kľúčovými kompetenciami ISCED1 a 2. Špecifické ciele: Kognitívne:
Afektívne:
Psychomotorické:
|
Prostredie: trieda, domáce prostredie |
Forma a počty: individuálna |
Trvanie: Podľa zadania učiteľa |
|
Anotácia/Úvod/Edukačný kontext aktivity: Prezentované aktivity sa zameriavajú na samostatnú prácu žiakov – formou projektov a úloh podporujúcich kreatívne myslenie a písomný prejav žiaka. |
|
Potrebný materiál: Aktivity vyžadujú materiál, ktorý je bežne dostupný – papier na projekty, písanie textov. Príbeh, rozdelený na časti – je možné využiť príbeh/text, ktorý žiaci majú v učebniciach; text/príbeh, ktorý je všeobecne známy. Jedna veta, ktorú učiteľ sprostredkuje žiakom. |
|
Opis postupu realizácie: Podrobnejší opis aktivít spolu s pomôckami a obmenami sa nachádza v prílohe. Poznámky pre učiteľa: Všetky aktivity môžu byť prispôsobené pre rôzne vekové skupiny žiakov, ako aj ich aktuálnu jazykovú úroveň. Možné pokračovanie, následné aktivity: Všetky aktivity majú potenciál na ďalšie využitie v školskom prostredí ako zdroje na diskusiu, čítanie s porozumením a hodnotenie. |
|
Autor/Zdroj: Mgr. Zuzana Procházková, učiteľka profesijného rozvoja, RP MPC Prešov
Ďalšie zdroje: |
|
Prílohy na stiahnutie: Príloha Projekty a rozvoj písomného prejavu |