Hlavný cieľ:
Udržať a aktualizovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov v oblasti diagnostikovania, plánovania a realizácie pohybového programu zameraného na zmenu úrovne koordinačných schopností žiakov
Špecifické ciele:
Aktualizovať teoretické poznatky v uvedenej problematike.
Rozvíjať zručnosti učiteľov na diagnostikovanie úrovne koordinačných schopností.
Prehlbovať zručnosti učiteľov na vyhodnotenie získaných údajov.
Zdokonaľovať zručnosti projektovať pohybový program zameraný na zmenu úrovne koordinačných schopností žiakov.
Rozvíjať schopnosť aplikovať nové námety na modifikáciu a súborov cvičení na zmenu úrovne koordinačných schopností žiakov.
Rozšíriť kompetencie o zručnosť vedieť navrhnúť vlastný pohybový program pre vybranú skupinu žiakov a vedieť v ňom navrhnúť potrebné zmeny.
Obnovovať a prehlbovať vedomosti a zručnosti na realizáciu pohybového programu zameraného na zmenu úrovne koordinačných schopností žiakov.
Zdokonaľovať schopnosť vedieť aplikovať získané poznatky a zručnosti pri realizovaní pohybového programu na dosiahnutie zmien úrovne koordinačných schopností žiakov.
Aktualizovať spôsobilosť prezentovať získané skúsenosti z praxe.