Ukončené vzdelávanie - zoznam absolventov

Primárne karty

Meno a priezvisko Anotácie
1. Mgr. Alica Beňadiková Anotácia

V záverečnej práci sme sa zamerali na problematiku plánovania činnosti a tvorby plánu práce Metodického združenia v Materskej škole na Litovelskej ulici 605/9 v Kysuckom Novom Meste. V prvej časti sme popísali metodické združenie v tejto materskej škole a jeho činnosť. V druhej časti sme analyzovali súčasný plán práce Metodického združenia v Materskej škole na Litovelskej ulici 605/9 v Kysuckom Novom Meste z hľadiska obsahu. V tretej časti sme predložili návrh nového plánu práce metodického združenia, ktorý sme vytvorili na základe korekcie súčasného plánu práce v súlade s východiskami, návrhmi a cieľmi plánovania činnosti Metodického združenia v Materskej škole na Litovelskej ulici 605/9 v Kysuckom Novom Meste.

2. Mgr. Zuzana Daňová Anotácia

Anotácia záverečnej práce v programe

Profesijné kompetencie vedúceho metodického združenia

ZAA01_1764_2017_MPC

 

Autor: Mgr. Zuzana Daňová

Názov práce: Koncepcia plánovania spolupráce rodičov a ZŠ s MŠ Dolné Vestenice z pohľadu metodického združenia

Údaje o vydaní: Metodicko-pedagogické centrum, Detašované  pracovisko Žilina, Oravská cesta 11, Žilina. 2020.

Anotácia :

Cieľom našej záverečnej práce je priblížiť plánovanie spolupráce materskej školy s rodinou z pohľadu metodického združenia v ZŠ s MŠ, Ľ. Štúra 71/1 Dolné Vestenice.

V prvej kapitole sme sa zameriavali na poslanie metodického združenia, funkcie MZ ako aj profil vedúceho MZ, na charakteristiku  metodického združenia v ZŠ s MŠ Dolné Vestenice a charakteristiku spolupráce ZŠ s MŠ s rodinou.

V druhej kapitole analyzujeme súčasný stav plánu metodického združenia so zameraním na spoluprácu s rodinou. Poskytujeme náhľad na podiel metodického združenia pri plánovaní a realizovaní akcií  v spolupráci  s rodičmi.

V tretej kapitole sme sa zaoberali  tým, ako môže fungujúce metodické združenie výrazným spôsobom prispieť ku kvalitnej spolupráci materskej školy s rodinou. V tejto kapitole som ponúkla niekoľkých návrhov do MZ, ktoré môžu vylepšiť spoluprácu materskej školy s rodinou.

Dúfame, že práca bude vhodným materiálom a inšpiráciou pre vedúcich MZ v materských školách v danej problematike.

3. Mgr. Soňa Gerhardová Anotácia

Anotácia záverečnej práce v programe

Profesijné kompetencie vedúceho metodického združenia

ZAA01_1764_2017_MPC

 

 

Autor: Mgr. Soňa Gerhardová

Názov práce: Inovovaný plán práce metodického združenia v ZŠ s MŠ T. G. Masaryka v Ľubietovej

Údaje o vydaní: Metodicko-pedagogické centrum, Detašované  pracovisko Žilina, Oravská cesta 11, Žilina. 2020.

Anotácia

Záverečná práca sa zameriava na vypracovanie Inovovaného plánu práce metodického združenia v Základnej škole s materskou školou v Ľubietovej. Analyzuje súčasný stav činností metodického združenia a takisto súčasný plán práce metodického združenia, v ktorom sa zameriava na hľadanie, spresnenie a odstránenie nedostatkov.  Na základe analýzy súčasného plánu práce MZ a analýzy činností MZ autorka navrhuje korekcie, zmeny a riešenia na vytvorenie inovovaného plánu práce MZ. Záverečná práca takisto popisuje všeobecnú charakteristiku školy, jej vízie a samotné Metodické združenie v Základnej škole v Ľubietovej. Na základe porovnania súčasného stavu s plánovaným práca predkladá postupy pri vypracovávaní inovovaného plánu práce MZ a intervencie vedúcej metodického združenia pri prechode na nový plán. 

 

 

4. PaedDr. Mária Holubková Anotácia

Záverečná práca je zameraná na aplikovanie získaných poznatkov zo špecializačného vzdelávania Profesijné kompetencie vedúceho metodického združenia. Charakterizuje Spojenú školu Belá s jej cieľmi, víziami a hodnotami, opisuje postavenie metodického združenia ako poradného orgánu. Analyzuje súčasný stav plánu práce metodického združenia s jeho pozitívami aj negatívami a dáva návrh na zmeny a inovácie potrebné pre rozvíjanie kvality vzdelávania. Tieto zmeny zapracúva do plánu práce metodického združenia v Spojenej škole Belá.

5. Mgr. Mariana Horáčková Anotácia

Obsahom práce je činnosť a postavenie MZ  v ZŠ Milošová u Prívary. Konkretne sa zameriava na prácu MZ, plánovaciu činnosť a osobnosť vedúceho MZ ako súčasť riadenia školy.

6. Mgr. Martina Ježíková Janesová Anotácia

Záverečná práca sa zaoberá problematikou tvorby plánu práce a plánovania činnosti Metodického združenia v Materskej škole P. Jilemnického 12/5 v Novej Dubnici. Analyzuje súčasný stav Metodického združenia v Materskej škole P. Jilemnického 12/5 v Novej Dubnici. Aplikáciou analýzy súčasného stavu metodického združenia a implementáciou legislatívnych a teoretických východísk, pokynov Ministerstva školstva a požiadaviek členov metodického združenia, vedenia materskej školy, verejnosti práca ponúka inovovaný návrh plánu Metodického združenia v Materskej škole P. Jilemnického 12/5 v Novej Dubnici.

7. Ivana Kucháriková Anotácia

           V záverečnej  práci sa zaoberali  problematikou  metodického združenia, plánovania jeho činnosti a vytvorenia  plánu práce tohto metodického  orgánu. Predložená práca  pozostáva z troch kapitol.  V prvej z nich  sme sa sústredili na charakteristiku  materskej školy  a  v nej fungujúceho metodického združenia . V druhej časti  sme  spracovali  nadobudnuté teoretické   poznatky  o   poslaní  a funkcii metodických orgánov  do analýzy  činnosti metodického združenia. Využili sme   výsledky  dotazníka hodnotenia činnosti.   Posledná  kapitola uvádza návrh plánu práce  metodického združenia ako výsledku spolupráce všetkých pedagogických zamestnancov našej materskej školy.  Cieľom našej  práce bolo vytvoriť návrh plánu  práce Metodického združenia Materskej školy ZŠ s MŠ Školská 49 v Žiline – Závodí.

8. Bc. Lenka Kyzeková Anotácia

Práca sa zaoberá návrhom Plánu profesijného rozvoja členov metodického združenia v MŠ. Upriamuje pozornosť na uplatnenie dlhodobej koncepcie rozvoja a potrieb školy ako základného východiska plánu. Poukazuje na nevyhnutnosť pedagogických zamestnancov poznať požadovaný profesijný kompetenčný profil v oblasti poznania dieťaťa, výchovno-vzdelávacej činnosti aj osobného rozvoja. Tieto tri základné oblasti sú nosnou štruktúrou predloženého návrhu. V závere porovnáva podobu Ročného plánu kontinuálneho vzdelávania s jeho súčasným „nasledovníkom“ Ročným plánom profesijného rozvoja členov metodického združenia v MŠ. Poukazuje na potrebné zmeny v procese jeho tvorby, štruktúre  i obsahu.

9. Mgr. Erika Löbbová Anotácia

Cieľom našej záverečnej práce je vytvoriť návrh plánu práce metodického združenia v materskej škole v Bzinciach pod Javorinou, kde pracujem ako učiteľka. V prvej kapitole sa zameriavame na charakteristiku materskej školy a charakteristiku činnosti metodického združenia doteraz. V druhej kapitole podrobnejšie analyzujeme potreby metodického združenia, pričom vychádzame zo SWOT analýzy jeho činnosti, ale aj činnosti samotnej materskej školy a osobných i profesionálnych potrieb zamestnancov. V tretej kapitole je zapracovaný návrh plánu práce metodického združenia našej materskej školy na školský rok 2020/2021. Na jeho zostavovaní sa podieľali všetci zamestnanci materskej školy. V závere sa usilujeme zhrnúť perspektívu nové plánu metodického združenia pre materskú školu a jej zamestnancov.

10. Elena Mrenková Anotácia

Anotácia

Vo svojej práci sa budem zaoberať kompetenciami vedúceho metodického združenia v Materskej škole v Kysuckom Lieskovci pri tvorbe Školského vzdelávacieho programu Čarovné koliesko Macka Uška,  pri tvorbe Plánu metodického združenia, pri vedení metodického združenia a pri spolupráci s vedením školy. V prvej kapitole sa budem venovať charakteristike školy a charakteristike metodického združenia v materskej škole. V druhej kapitole opíšem, ako pracuje metodické združenie v materskej škole, aké je postavenie vedúceho metodického združenia na škole, aká je spolupráca s členmi metodického združenia  pri rozdeľovaní a plnení úloh vyplývajúcich z plánu metodického združenia, pri tvorbe nových návrhov na zostavenie Plánu metodického združenia. Aká je spolupráca s vedením školy pri zostavovaní diagnostických hárkov, pri plnení projektov, pri podávaní nových návrhov. V tretej kapitole by som sa chcela venovať tomu, čo by som chcela zlepšiť vo svojej práci ako vedúcej metodického združenia, čo by som chcela doplniť do plánu metodického združenia, ako by som zavádzala zmeny do praxe. V závere by som chcela poukázať na to, čo mi prinieslo vzdelávanie v tomto vzdelávacom programe a ako by som chcela tieto poznatky využiť na zlepšenie činnosti metodického združenia na našej materskej škole.

11. Mgr. Terézia Peťková Anotácia

Záverečná práca sa  zameriava na problematiku  práce metodického združenia ako poradného metodického orgánu a na tvorbu plánu práce Metodického združenia v Materskej škole Strážovská 3, Banská Bystrica. V prvej kapitole popisuje postavenie Metodického združenia v Materskej škole Strážovská 3, Banská Bystrica ako poradného metodického orgánu, jeho súčinnosť  medzi vedúcou metodického združenia, riaditeľkou a pedagógmi materskej školy. V druhej kapitole sa venuje súčasnému návrhu plánu práce Metodického združenia v Materskej škole Strážovská 3, Banská Bystrica (šk. rok 2019/2020). Popisuje problémy súvisiace s návrhom plánu práce, aké zmeny, úpravy sú nevyhnutné. V tretej kapitole  predkladá porovnanie  súčasného plánu práce Metodického združenia pri Materskej škole Strážovská 3, Banská Bystrica  s plánovaným, taktiež zapracovanie návrhu zmien  a ich aplikácia do praxe.

12. Mgr. Emília Pischová Anotácia

Obsah záverečnej práce obsahuje popis tvorby a návrhu plánu práce metodického združenia na ZŠ Horné Rakovce, Turčianske Teplice. Vstupná časť práce osahuje charakteristiku školy, jej vízie a zameranie. Následne sa analyzuje súčasný stav, postavenie MZ ako poradného metodického orgánu a postavenie plánu práce MZ voči iným plánom školy. Zistené problémy a nedostatky sú východiskom návrhu na zmeny a inovácie v pláne práce MZ, ide o prorvnanie súčasného stavu s plánovaným a jeho zavedenie do praxe. V záverečnej časti práca zahŕňa perspektívu zavedených zmien v pôsobnosti MZ.

13. Bc. Michaela Sanigová Anotácia

Predložená záverečná práca sa zaoberá problematikou plánovania činnosti metodického združenia v materskej škole vedúcim metodického združenia.

Záverečná práca charakterizuje profiláciu Materskej školy Bystrická cesta v Ružomberku a predkladá súhrn legislatívnych východísk, na základe ktorých sa realizuje činnosť metodického združenia v danej materskej škole. Následne rozpracúva problematiku plánovania činnosti metodického združenia, analyzuje plán z predchádzajúceho školského roka, identifikuje jeho silné a slabé stránky. Na základe výstupov z analýzy následne predstavuje konkrétny plán činnosti metodického združenia na aktuálny školský rok. Cieľavedomé plánovanie môže tak pomôcť skvalitniť činnosť tohto poradného orgánu riaditeľa materskej školy.

Cieľovou skupinou, ktorú by mala práca osloviť sú vedúci metodického združenia, ktorým môže poslúžiť ako zdroj inšpirácie.

14. Lucia Škrobáková Anotácia

Cieľom záverečnej práce je opísanie  činnosti metodického združenie v materskej škole v Lysici. V prvej kapitole sa charakterizuje materská škola, vymedzia sa  ciele a vízie do budúcnosti. Charakterizuje sa doterajšia činnosť a pripravované akcie. Opíše sa  zameranie materskej školy. V druhej kapitole  sa charakterizuje tvorba kurikulárneho projektu ako súčasť ŠKVP. Zameranie  kurikulárneho projektu je na kultúru, zvyky a tradície obce Lysica.Kurikulárny projekt je tiež zameraný na rozvíjanie vzájomnej spolupráce medzi rodinou a materskou školou. Vysvetli sa, prečo je vzájomná spolupráca dôležitá a aké výhody, či nevýhody prináša. Opíše sa príprava jedného dňa, ktorý bude venovaný deťom a rodičom ako ukážka na priamu spoluprácu. V tretej kapitole sa uvedú zmeny, ktoré by sa v našej materskej škole podnikli, čo by sme v rámci metodického združenia zmenili, čo nechali a ako by sme dané zmeny realizovali.

15. Mgr. Denisa Slivková Anotácia

Záverečná práca vymedzuje pojem pedagogické pozorovanie v Špeciálnej základnej škole s materskou školou v Kysuckom Novom Meste ako súčasť činností pedagogickej práce. Analyzuje súčasný stav úrovne kompetencií a zručností práce vedúceho MZ s dôrazom na oblasť pedagogického pozorovania a hodnotenia. Identifikuje problémy jednotlivých členov MZ. Navrhuje nový model koncepcie práce predsedu MZ s dôrazom na profesionálny rast učiteľov združených v MZ.

 

 

16. Ľubica Šúňová Anotácia

Anotácia záverečnej práce v programe
Profesijné kompetencie vedúceho metodického združenia
ZAA01_1763_2017_MPC

Autor: Ľubica Šúňová
Názov práce: Návrh Plánu práce metodického združenia v ZŠ s MŠ Dolné Vestenice
Údaje o vydaní: Metodicko-pedagogické centrum, Detašované  pracovisko Žilina, Oravská cesta 11, Žilina. 2020.
Anotácia 
Cieľom našej záverečnej práce je priblížiť fungovanie metodického združenia pri ZŠ s MŠ, Ľudovíta Štúra  71/1, Dolné Vestenice a navrhnúť zmeny v Pláne metodického združenia  v materskej škole, ako užitočného nástroja na zvyšovanie kvality práce učiteľov na škole a výchovno vzdelávacieho procesu detí.
V prvej kapitole sa zameriavame na charakteristiku školy z hľadiska vízie, popisujeme  postavenie, funkcie, metódy metodického združenia  a plánovacích procesov. V druhej kapitole je spracovaná problematika Plánu práce metodického združenia v predchádzajúcom období s korekciami zo strany vedúceho MZ a pedagogických zamestnancov MZ a návrhom zmien v pláne MZ. Tretia kapitola je zameraná na aplikáciu návrhov do nového plánu práce MZ.
V závere sme vyjadrili presvedčenie, že touto prácou sme dali námet na tvorbu plánu metodického združenia v materských školách.

 

17. Bc. Katarína Šušoliaková Anotácia

Cieľom práce je objasniť a analyzovať teoretické východiská problematiky hospitačných činností materskej školy zo strany vedúceho metodického združenia, v nadväznosti na analýzu súčasného stavu, smerujúcej ku skvalitneniu výchovno-vzdelávacieho procesu predprimárneho vzdelávania v materskej škole vo Varíne. Navrhuje inovácie v oblasti pedagogického pozorovania na škole, predkladá návrhy k jednotlivým častiam hospitačnej činnosti a predstavuje vízie ako zefektívniť fungovanie a prácu všetkých členov metodického združenia.

18. Ľubica Světlíková Anotácia

Záverečná práca s názvom „Návrh plánu Metodického združenia a jeho využitie v praxi“ v Materskej škole, Na Majeri 563 v Liptovských Sliačoch hovorí v prvej časti o Metodickom združení, ktoré v danej Materskej škole fungovalo dlhú dobu. Druhá časť bola zameraná na analýzu Metodického združenia, jeho plánu a činnosti, v Materskej škole, Na Majeri 563 v Liptovských Sliačoch. A v tretej časti sme sa venovali navrhnutiu takého plánu Metodického združenia, ktorý by čo najlepšie vyhovoval potrebám Materskej školy, Na Majeri 563 v Liptovských Sliačoch tak, aby činnosti a ciele boli v súlade so smerovaním danej Materskej školy.

19. Nina Turancová Anotácia

Anotácia záverečnej práce v programe

Profesijné kompetencie vedúceho metodického združenia

ZAA01_1764_2017_MPC

 

Autor: Nina Turancová, Materská škola Krpeľany 

Názov práce: Postavenie Metodického združenia ako súčasť riadenia v Materskej škole Krpeľany 

Údaje o vydaní: Metodicko-pedagogické centrum, Detašované  pracovisko Žilina, Oravská cesta 11, Žilina. 2020.

Anotácia 

Záverečná práca je zameraná na činnosť Metodického združenia v Materskej škole Krpeľany. V prvej kapitole sme sa zamerali na úlohu Metodického združenia v tejto konkrétnej materskej škole. V druhej kapitole práce analyzujeme súčasný stav činnosti a plánovania Metodického združenia v Materskej škole Krpeľany. V tretej kapitole sú spracované návrhy zmien do plánu práce Metodického združenia. Ide o porovnanie súčasného stavu s plánovaným a zaradenie zmien do praxe v Materskej škole Krpeľany.