1. Mgr. Michaela Balintová |
AnotáciaAnotácia
Mgr. Michaela Balintová, POA23_1372_2014_PKR_MPC, Spolupráca rodiny a materskej školy z pohľadu manažmentu triedy.
V práci prezentujeme zistené poznatky zo sebahodnotenia školy v oblasti spolupráce s rodinou a možnosti zlepšenia tejto spolupráce. Práca sa člení na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa venujeme objasneniu základných pojmov ako sú rodina a materská škola. Popisujeme formy spolupráce medzi týmito dvoma inštitúciami. V praktickej časti prinášame vyhodnotenie našich rozhovorov/ankety s rodičmi ohľadom spoločnej spolupráce.
|
2. PaedDr. Iveta Bicáková |
AnotáciaAnotácia záverečnej práce
Titl., meno a priezvisko: PaedDr. Iveta Bicáková
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Imidž a kvalita školy z pohľadu vedúceho pedagogického zamestnanca
Krátka anotácia:
Východiskovým momentom spracovania témy imidžu kvalitnej školy je určitý súhrn teoretických poznatkov a vedomostí z oblasti danej problematiky. Cieľom záverečnej práce je poukázať na dôležitosť budovania imidžu školy, na tímovú prácu pri vytváraní povesti školy, na hodnotenie školy z pohľadu všetkých zamestnancov a jej prezentáciu, čo prispeje k ďalšiemu plánovaniu rozvoja školy, zvyšovaniu jej kvality a dosiahnutiu čo najvyššej úrovne školy.
|
3. Daniela Džamová |
AnotáciaANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
MENO A PRIEZVISKO: Daniela Džamová
KÓD SKUPINY: POA23_1372_2014_PKR_MPC
NÁZOV PRÁCE: Strategické plánovanie v podmienkach MŠ
V predkladanej práci sa zameriavame na školský manažment, ktorý patrí k rozhodujúcim predpokladom úspešnej činnosti organizácie. Manažment školy musí v rámci zvyšovania kvality výchovno-vzdeĺávacieho procesu vytvárať reálne vízie, ktoré sa snaží postupne napĺňať. K tomu nám slúži plánovanie, konkrétne strategické plánovanie, ktoré sa stáva nevyhnutnou podmienkou pre udržanie a rozvoj školy vo všetkých jej aspektoch. Zámerom našej práce bolo poukázať na dôležitosť strategického myslenia v riadení materskej školy. Inšpirovaní teoretickými poznatkami viacerých odborníkov v oblasti strategického manažmentu sme navrhli postup pri strategickom plánovaní v materskej škole. Dôležitou súčasťou našej práce je návrh strategického plánu materskej školy, ktorý je výsledkom nielen teoretických vedomostí, ale aj praktických skúseností so strategickým plánovaním.
|
4. Mgr. Erika Dziaková |
AnotáciaAnotácia záverečnej práce
Meno a priezvisko autora: Mgr. Erika Dziaková
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Hospitácie ako súčasť vnútroškolskej kontroly
Cieľom tejto práce je prezentovať priebeh hospitačnej činnosti v materskej škole a ponúknuť námety na hospitačný záznam a záznamový hárok pre materské školy. Naším zámerom bolo vypracovanie hospitačného záznamu a záznamového hárku, ktoré by prispeli k lepšiemu záznamu priebehu pozorovanej hospitácie a na základe ich analýzy ku skvalitneniu práce učiteliek a k zlepšeniu výsledkov výchovno-vzdelávacieho procesu v škole a celého jej riadenia.
|
5. Mgr. Renata Halčišáková |
AnotáciaAnotácia záverečnej práce
Meno , priezvisko: Mgr. Renáta Halčišáková
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Hospitačná činnosť vedúceho pedagogického zamestnanca
Práca predstavuje pohľad na niektoré funkcie hospitácie ako kontrolného nástroja riaditeľa školy. Ponúka model hospitačnej činnosti počínajúc predstavením zámeru hospitačnej činnosti na pedagogickej porade, cez príklady pozorovacích hárkov a hospitačných záznamov až po pohospitačný rozhovor. Cieľom práce je predstaviť vlastnú hospitačnú činnosť v pozícii vedúceho pedagogického zamestnanca, prezentovať výsledky dotazníka zameraného na rôzne aspekty hospitácie a uviesť odporúčania pre prax, ktoré budú prínosom pre obe strany- pedagogického zamestnanca ako aj pre riadiaceho pedagogického zamestnanca.
|
6. Mgr. Gabriela Havirová |
AnotáciaANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
MENO A PRIEZVISKO: Mgr. Gabriela Havirová
KÓD SKUPINY: POA23_1372_2014_PKR_MPC
NÁZOV PRÁCE: Spolupráca materskej školy s rodinou a inými inštitúciami
Cieľom záverečnej práce je prezentovať vedúcim pedagogickým zamestnancom rôzne možnosti spolupráce materskej školy s rodinou a inými inštitúciami. Definuje pojmy rodina a materská škola, ich ciele a funkcie. Zameriava sa na ich spoluprácu z dôvodu spoločného cieľa, ktorým je rozvoj osobnosti dieťaťa. Prezentuje postup prípravy a realizácie rôznych aktivít, ktoré podnecujú rozvoj spolupráce nielen materskej školy s rodinou, ale aj so základnou školou a zriaďovateľom, ktorý je dôležitým strategickým partnerom.
|
7. Mgr. Miroslava Holéczyová |
AnotáciaPráca je zameraná na komunikáciu vedúceho pedagogického zamestnanca v škole, čo ju ovplyvňuje, čo musí vedúci zamestnanec zvládať a na čo mu komunikácia v prostredí školy slúži. V teoretickej časti sme opísali aj rôzne typy komunikácie, výhody aj nevýhody elektronickej komunikácie a na čo si pri komunikácii dávať pozor. V praktickej časti sme opísali komunikáciu vedúceho pedagogického zamestnanca na pôde našej materskej školy. Opísali sme komunikáciu s učiteľmi, rodičmi a využívanie komunikácie na prezentáciu školy.
|
8. Mgr. Mária Kolárčiková |
AnotáciaCieľom záverečnej práce je prezentovať výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie názorov žiakov a rodičov na klímu školy a navrhnúť konkrétne námety na jej zlepšenie. Objasnila som terminologické pojmy klíma triedy a klíma školy a načrtla znaky pozitívnej klímy a metódy, ktorými môžeme skúmať atmosféru v triede. V záverečnej práci sa venujem charakteristike neplnoorganizovaných škôl a popisujem, ako vyzerá práca učiteľa v takomto type školy. Cieľom prieskumu bolo bližšie špecifikovať interpersonálne vzťahy medzi spolužiakmi- ako vnímajú atmosféru v škole a aká je náročnosť požiadaviek školy na nich.
|
9. Víťazoslav Lukačik |
AnotáciaANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
Meno a priezvisko: Víťazoslav Lukačik
Kód skupiny: POA23_1372_2012_PKR_MPC
Názov práce: Hodnotenie pedagogických zamestnancov
Záverečná práca funkčného vzdelávania sa venuje hodnoteniu pedagogických zamestnancov. Jej cieľom je na základe analýzy odbornej literatúry a praktických skúseností uplatniť hodnotenie pedagogických zamestnancov na základe stanovených kritérií a zistiť názor pedagogických zamestnancov na hodnotenie a odmeňovanie v centre voľného času. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa riadenia a hodnotenia. Nosnú časť práce tvorí SWOT analýza v podmienkach centra voľného času, vzory hodnotenia pedagogických zamestnancov a dotazníkový prieskum, v ktorom sme zisťovali systém hodnotenia a odmeňovania v centrách voľného času v blízkom regióne.
|
10. Mgr. Adriana Lukčová |
AnotáciaAnotácia záverečnej práce
Titl., meno a priezvisko: Mgr. Adriana Lukčová
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Spolupráca materskej školy a rodiny ako jedna z kompetencií vedúceho pedagogického zamestnanca
Krátka anotácia:
Práca je rozdelená na dve časti V teoretickej časti, ktorá tvorí prvú kapitolu práce charakterizujeme školu , v druhej kapitole sa venujeme rodine. V tretej kapitole sa venujeme spolupráci školy a rodiny a vo štvrtej definujeme čo je riadenie. Praktická časť záverečnej práce je rozdelená do štyroch častí, podľa ročných období. Každé ročné obdobie je stručne priblížené z hľadiska využitia pre spoluprácu rodiny a školy a sú v ňom rozpracované spoločné aktivity.
Cieľom záverečnej práce je prezentovať možnosti realizácie aktivít školy s rodinou v rámci kompetencie 1.3 vedúceho pedagogického zamestnanca.
V práci prezentujeme, že vedenie vedúceho pedagogického zamestnanca v aktivitách je dôležité aj v rámci spolupráce rodiny a školy.
|
11. Mgr. Adriana Makó Gerová |
AnotáciaCieľom našej práce bolo prezentovať skúsenosti z oblasti zavádzania prvkov inkluzívneho vzdelávania v materskej škole. Z našich skúseností vieme, že veľa slovenských materských škôl žije stále v dobe integrácie. Preto bolo našou snahou v teoretickej časti vysvetliť rozdiel medzi dvoma odlišnými filozofiami výchovy a vzdelávania - medzi integráciou a inklúziou.v praktickej časti sme svoju pozornosť zamerali na zavádzanie inkluzivnych prvkov edukácie v našej materskej škole Kamenná Poruba, ktorá je zapojená do Národného projektu inklúzie v Materských školách (NP PRIM). Predstavili sme náš inkluzivny tím, plán práce školy, spoluprácu materskej školy s inými subjektami a upozornili sme na vzniknuté problémy, ale zároveň ponúkame aj ich riešenia. Práca ponuka návrhy a odkazy na zavádzanie inklúzie v prostredí materskej školy, ktorú navštevujú aj deti z MRK.
|
12. Mgr. Mária Malá |
AnotáciaCieľom mojej práce je prezentovať možnosti spolupráce materskej školy a rodiny. Práca obsahuje formy a ukážky toho, ako v našej materskej škole spolupráca s rodinou funguje. Záverečnú prácu som rozdelila do štyroch základných častí. Prvá časť obsahuje teoretické otázky rodiny, ciele a funkcie. V druhej kapitole opisujem charakteristiku materskej školy, funkciu a ciele predškolskej výchovy. V tretej kapitole rozoberám z pohľadu praxe spoluprácu materskej školy a rodiny, spôsoby ich vzájomnej komunikácie a aktivity podporujúce účasť rodiny na živote školy. Štvrtú kapitolu tvorí praktická časť. Jej obsahom je prezentácia a vyhodnotenie praxe v našej materskej škole. V závere je zhrnutý prínos spolupráce materskej školy a rodiny.
|
13. Daniela Mihaliková |
AnotáciaANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
Autor: Daniela Mihaliková
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Interná evalvácia riadenia vedúceho pedagogického zamestnanca v materskej škole
Anotácia: Záverečná práca funkčného vzdelávania vychádza zo skúseností jej autorky, ktorá ich nadobudla vo svojej novej funkcii riaditeľky materskej školy za posledné dva roky.
Cieľom autorky bolo zosumarizovať svoje vlastné postupy využitia riadiacich kompetencií a právomoci, následne zhodnotiť ich vplyv na rozvoj a klímu školy. Ponúka prehľad zhodnotenia vytýčených cieľov a zvolených spôsobov internej evalvácie vedúceho pedagogického zamestnanca materskej školy. Poukazuje na dôležitosť funkcie riaditeľa školy z hľadiska budovania imidžu školy. Zároveň hľadá súvislosti medzi fungovaním riaditeľa školy a jeho zriaďovateľom, či spoluprácou s inými partnermi ako aj vytvorenie pozitívnej
klímy medzi zamestnancami školy a riadením . Záverečná práca je využiteľná pre každého riaditeľa materskej školy, ktorý chce systematickým a efektívnym spôsobom zveľadiť, zmodernizovať, zútulniť prostredie školy a následnou internou evalváciou svojho riadenia zistiť svoj prínos pre školu.
|
14. Bc. Gabriela Novotná |
AnotáciaANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
MENO A PRIEZVISKO: Bc. Gabriela Novotná
KÓD SKUPINY: POA23_1372_2014_PKR_MPC
NÁZOV PRÁCE: Spolupráca materskej školy a rodiny ako jedna z kompetencií
Cieľom našej záverečnej práce bolo prezentovať aktivity spolupráce rodiny a materskej školy. V teoretickej časti popisujeme základné pojmy ako rodina, materská škola, venujeme sa riadeniu materskej školy a spolupráci materskej školy a rodiny. V praktickej časti prezentujeme aktivity, ktoré sme realizovali v našej materskej škole. Kvalitná spolupráca prináša úspechy, dobré výsledky školy a upevňujú sa pozitívne medziľudské vzťahy pri všetkých stretnutiach. Aktivitami môžeme obohatiť život materskej školy, dať rodičovi možnosť plne, aktívne, spontánne spolupracovať na akciách, zdokonaľovať sa vo vzájomnej komunikácii založenej na vzájomnej dôvere a budovaní partnerského vzťahu s rodinou.
|
15. Daniela Penksová |
AnotáciaAnotácia
Autor: Daniela Penksová
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Podiel poradných orgánov na efektívnom riadení materskej školy
Jednou z najdôležitejších zložiek školského manažmentu je riadenie kvality. Na skvalitňovaní riadiacej práce a zvyšovaní jej efektívnosti sa nemôže podieľať iba riaditeľ. Nová legislatíva priniesla zmeny, ktoré posilňujú participáciu pedagogických zamestnancov na riadení školy. Na kvalitu každej školy vplýva viacero faktorov, jedným z nich sú aj poradné orgány riaditeľa školy.
Cieľom záverečnej práce je analyzovať činnosť pedagogickej rady a metodického združenia ako poradných orgánov riaditeľa školy, prezentovať ich význam, dôležitosť a možnosti fungovania, poskytnúť niektoré námety a odporúčania pre skvalitnenie ich činnosti a zefektívňovanie riadenia školy.
|
16. Mgr. Lucia Peregrinová |
AnotáciaObsahom tejto osvedčenej pedagogickej skúsenosti je poukázať na implementáciu nových tématických oblastí výchovy do výchovného programu školského klubu detí. Svoju prácu som rozdelila na teoretickú a praktickú časť, je členená na tri kapitoly. Teoretická časť obsahuje tvorbu výchovného programu a charakteristiku školského klubu, vychádzam v nej z prác viacerých známych slovenskýcha českých pedagógov, ktorých uvádzam v zozname bibliografických zdrojov. Tretia kapitola je venovaná praktickým ukážkam aktiví v školskom klube detí. Vychovávateľ pomocou týchto aktivít pomáha deťom získať požadované odborné vedomosti a zručnosti, ale rozvíja aj osobnosť žiaka, jeho sebavedomie, tvorivosť, samostatnosť, schopnosť spolupráce a pod.
|
17. PhDr. Ľubica Petejová |
AnotáciaZáverečná práca s názvom Interná evalvácia školy a rodiny je zameraná na evalváciu školy. Cieľom záverečnej práce je na základe pedagogického prieskumu a riadiacich skúsenosti uplatniť internú evalváciu školy a rodiny a poukázať na nevyhnutnosť spolupráce medzi školou a rodinou. Hlavným zámerom našej práce je v odborno-metodickom probléme skúmať akú dôležitú úlohu zohráva evalvácia školy a prečo je nutná jej pravidelnosť. Evalvácia školy je veľmi dôležitá nielen pre samotných účastníkov, t.j. škola, učitelia, deti, rodičia, verejnosť, zriaďovateľ, ale je zároveň prezentáciou školy.
|
18. Bc. Henrieta Petrová |
AnotáciaZáverečná práca je zameraná na kvalitu školy, ktorá je priamo závislá od profesijného rozvoja a napredovania pedagogických zamestnancov. Ide o priebežné vzdelávanie a je prínosom, ak takéto vzdelávanie pedagogických zamestnancov podporuje samotný zriaďovateľ a riaditeľ školy. Cieľom záverečnej práce je prezentovať tvorbu plánu profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov v materskej škole a pomôcť tak hlavne začínajúcim učiteľom zorientovať sa v možnosti ďalšieho sebavzdelávania. Profesijný rozvoj predstavuje kľúčovú súčasť procesu celoživotného vzdelávania a preto prezentujeme dôležitú úlohu tvorby plánu osobného profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov.
|
19. Ing. Mgr. Mária Pirkovská |
AnotáciaNaším odborno-metodickým problémom je nevyhovujúci školský poriadok Špeciálnej základnej školy v Ostrovanoch. Sme toho názoru, že školský poriadok z r. 2017 je textovo predimenzovaný, absentujú prílohy v rámci zápisu z vyšetrenia problému šikanovania, z pohovorov s rodičmi a dodatky postupu školy pri zanedbávaní povinnej školskej dochádzky žiaka, stratégie zvládania šikanovania, výchovy k ľudským právam.
Cieľom záverečnej práce je na základe analýzy teoretických východísk a praktických riadiacich skúseností modifikovať školský poriadok vrátane záznamov, zápisov o pohovore a implementovať tak pozitívny vplyv na zvyšovanie efektivity práce vo vyučovaní.
|
20. Mgr. Jozefína Prevužňáková |
AnotáciaMeno a prirezvisko: Mgr. Jozefína Prevužňáková
Kód skupiny: POA23_1372_2014_PKR_MPC
Názov práce: Spolupráca školy s rodinou
Záverečná práca funkčného vzdelávania sa zaoberala témou spolupráce školy s rodinou. Cieľom tejto práce bolo urobiť prieskum, zameraný na zistenie názorov na spoluprácu školy s rodinou žiakov z pohľadu rodičov, ale aj z pohľadu pedagógov. Metódou prieskumu boli dva dotazníky. Jeden bol určený rodičom a druhý pedagógom školy, na ktorej bol prieskum uskutočnený. Z prieskumu vyplýva, že aj keď väčšina korešpon- dentov považuje stav spolupráce za pomerne uspokojivý, stále sú možnosti, ako túto spoluprácu skvalitňovať v záujme skvalitňovania výchovy a vzdelávania žiakov. V závere práce na základe získaných informácií z prieskumu uvádzame niekoľko námetov na možnosti spolupráce školy s rodinou, ktoré majú napomáhať zlepšiť a skvalitniť vzájomnú kooperáciu týchto dvoch inštitúcií, no uvádzame aj niekoľko vlastných námetov na spoluprácu školy s rodinou.
|
21. Bc. Martina Rzuhovská |
AnotáciaCieľom práce bolo zistenie a následná analýza kvality spolupráca materskej školy a rodiny. Chceli sme poukázať na dôležitosť spolupráce nielen pre dieťa ale aj rodiny a materskej školy. Pri vzájomnej spolupráci je potrebná vzájomná dôvera a tolerancia. Prieskum v tejto práci nám poslúžil, aby sme sa dozvedeli od rodičov do akej miery sú spokojný s kvalitou materskej školy, s komunikáciou, či spoluprácou. Tak ako si učitelia potrebujú medzi sebou vymieňať svoje poznatky o vývine, správaní dieťaťa tak je to potrebné komunikovať aj s rodičmi. Zlepšiť alebo skôr zdokonaliť by sme mali úroveň komunikácie a podanie informácií či už v priamom kontakte alebo formou nástenky, internetovej stránky. Viac sa sústrediť na aktivity zamerané na spoluprácu s rodinami nie len akcie, ktorých sa zúčastňujú len deti. Spolupráca je na dobrej úrovni je potrebné ju však upevňovať a rozvíjať. Verím, že aj vďaka tejto práci, skúsenosti dosiahneme kvalitnejšie vzdelávanie detí.
|
22. Mgr. Jana Sisáková |
Anotácia
ANOTÁCIA ZÁVEREČNEJ PRÁCE
Meno a priezvisko: Mgr. Jana Sisáková
Kód skupiny: Profesionalizácia vedúceho pedagogického zamestnanca a vedúceho
odborného zamestnanca POA23_ 1372_2012_PKR_MPC
Názov práce: Rodina a jej kooperácia s materskou školou
Anotácia:
Práca je zameraná na kooperáciu materskej školy a rodiny. Je rozdelená na dve časti. V teoretickej časti sa venujeme rodine ako základnej jednotke spoločnosti. Materskej škole, ktorá výrazne podporuje osobnostný rozvoj dieťaťa a vzájomnej spolupráci medzi rodinou a materskou školou. Praktická časť obsahuje niekoľko foriem spolupráce a vyhodnotenie prieskumu spolupráce medzi rodinou a Materskou školou Juskova Voľa z pohľadu rodičov. V samotnom prieskume sme využili dotazníkovú metódu na zistenie spokojnosti s kooperáciou rodiny a materskej školy. Cieľom záverečnej práce bolo prezentovať formy spolupráce a zároveň zistiť názory rodičov na partnerský vzťah medzi rodinou a materskou školou, ktorých výsledky môžu skvalitniť túto spoluprácu.
|
23. Mgr. Radoslava Šolcová |
AnotáciaV práci opisujeme akú veľkú váhu má komunikácia pri riadení. Vhodná komunikácia v rôznych situáciách so zamestnancami môže byť prínosom nielen pre zamestnancov ale aj pre vedúceho pedagogického zamestnanca. Rozvíja nielen dobré vzťahy na ktorých stojí kolektív, ale výrazne ovplyvňuje klímu v škole, tvorivosť a aktivitu učiteľov. V práci taktiež rozoberáme modely a alternatívy komunikácie zo skúseností našej materskej školy vo vedení a práce so zamestnancami.
|
24. Mgr. Veronika Tirpáková |
AnotáciaPísomná záverečná práca sa venuje téme ,,Kutúra materskej školy a školská klíma." Jej význam je v školskom prostredí nepopierateľný. Pretože jedným z dôležitých predpokladov úspešnej pedagogickej práce je aj dobrá klíma. Prvá kapitola sa zaoberá objasnením teoretických pojmov kultúry a klímy školy. Vysvetlenie týchto pojmov napomáhajú chápať tému a aplikovať ju v praktickej forme, ktorej sme sa venovali v ďalšej časti. Druhá kapitola sa venuje praktickej časti, ktorá sa realizovala v materskej škole v Brehove, kde sme analyzovali klímu školy. Cieľom práce bolo zistenie a následne analýza klímy materskej školy. Práca ponúka konkrétny dotazník na zisťovanie klímy školy. Nie len pre pedagogických zamestnancov, ale aj pre rodičov. Po vyhodnotení dotazníkov sme vytvorili odporúčania na zlepšenie klímy, prípadne na udržanie klímy v materskej škole.
|
25. Renata Triščová |
Anotácia Cieľom práce je priblížiť systém adaptačného vzdelávania začínajúceho pedagogického zamestnanca v MŠ,ako získať profesijné kompetencie potrebné na výkon činností samostatného pedagogického zamestnanca.
|
26. Mgr. Anna Urbanová |
AnotáciaZáverečná práca spracúva problematiku inkluzivneho vzdelávania v konkrétnej Materskej škole. V teoretickej časti sa venujeme a opisujeme východiskovú terminológiu. Praktická časť opisuje konkrétne pôsobenie inkluzivneho tímu v Materskej škole a vyhodnotenie prínosov inkluzivneho tímu .
|
27. Vladimíra Vaňková |
AnotáciaCieľom záverečnej práce je prezentovať vedúcim pedagogickým zamestnancom riadenie projektov reflektujúcich ciele rozvoja školy. Zaoberá sa procesom riadenia školy vedúcim pedagogickým zamestnancom, legislatívou ovplyvňujúcou tento proces. Poukazuje na základné funkcie riadenia školy a na manažovanie zmien rozvoja školy. Definuje projekt ako navhodnejšiu a najkomplexnejšiu stratégiu k dosiahnutiu vízie, poslania a cieľov školy. Predstavuje postup tvorby, realizácie a riadenia projektu, aby bol úspešný a udržateľný v daných podmienkach školy. Približuje riadenie projektu vo všetkých fázach od stanovenia cieľa projektu, očakávaných výstupov cez plánovanie ľudských, finančných zdrojov až po implementáciu, kontrolu a hodnotenie projektu.
|