Učebnica ako textová pomôcka žiaka

Dátum: 
12. máj 2017 - od 8:00 do 15:00
Program: 
  1. tematický celok Kľúčové kompetencie učiteľa nevyhnutné pre riadenie práce žiakov s učebnicovým textom:

– motivácia žiakov k čítaniu, plánovanie práce žiakov s učebnicovým textom,

– hodnotenie učebného výkonu žiaka pri práci s učebnicovým textom, spätná väzba,

sebareflexia učiteľa.  

       2.    tematický celok Funkcie učebnice pre žiaka a funkcie učebnice pre učiteľa:

– využitie rôznych funkcií učebnice na rozvoj osobnosti žiaka

(informačná, motivačná, rozvoja osobnosti, riadiaca, kontroly a sebakontroly a pod.).

      3.    tematický celok Učebnicový text a pedagogické dokumenty (ŠVP, ŠkVP):

– vymedzenie (identifikácia) obsahového a výkonového štandardu v učebnicových textoch, pojmový aparát pedagogických dokumentov a jeho súlad s učebnicovým textom.

Učebnicové a učebné texty: – textové zložky učebnice (základný text, doplňujúci text).

Organizačné pokyny: 
Náklady spojené so vzdelávaním hradí Metodicko-pedagogické centrum v rámci udržateľnosti národného projektu PKR; kód ITMS: 26120130002. Cestovné, prípadne ďalšie výdavky súvisiace s pracovnou cestou hradí vysielajúca organizácia, resp. účastník.
Pracovisko: 
Časová náročnost: 
360 minút