- rozšíriť si kompetencie o poznatky z legislatívy a pedagogické dokumenty týkajúce sa ŠVP – ISCED 1, 2, 3
- prehĺbiť teoretické základy dramatoterapie
- získať kompetencie naplánovať proces s prvkami dramatoterapie v súlade s diagnostikovanými potrebami žiaka a skupiny detí so ŠVVP
- prehĺbiť zručnosť formulovať jasné ciele dramatoterapeutického pôsobenia a zvoliť k nim efektívne prístupy s prvkami dramatoterapie
- prehĺbiť poznatky o čo najširší záber dramatoterapeutických metód a foriem
- aplikovať adekvátne formy a metódy, ktoré by viedli žiakov k tomu, aby dosahovali svoje osobnostné a sociálne maximum v rámci svojich možností a limitov
- získať kompetencie na výber vhodných intervencií pri vybraných žiakoch so ŠVVP
- rozšíriť znalosti o klady a zápory jednotlivých stratégií a intervencií, získať informácie o ich možných kontraindikáciách pre žiakov so ŠVVP
- získať zručnosť riadiť proces s prvkami dramatoterapie a v prípade potreby ho korigovať
- rozvíjať kompetencie vybrať adekvátne spôsoby hodnotenia progresu žiakov
- aplikovať výsledky hodnotenia efektivity stratégií a prístupov do ďalšieho plánovania procesu s prvkami dramatoterapie