BBA01_1407_2014_PKR_MPC - vzdelávanie - 45974 -
08:30 – 08:45 hod.: Úvod a prezentácia. 08:45 – 10:00 hod.: T 4: Hra ako motivačná didaktická metóda, inscenačné metódy a interpretačné schopnosti. Metóda výchovnej animácie a metóda multisenzorického sprostredkovania. 10:15 - 11:45 hod.: T4 : Umelecké vyjadrovanie dieťaťa/ žiaka. Analýza a interpretácia umeleckého diela – reálne umenie.T4: (Px) Ukážky a praktické aplikácie prebraných aktivizujúcich metód – rolové úlohy vyplývajúce zo zážitkových možností žiakov, riadená a voľná diskusia, riešenie problémových úloh. 12:15 – 13:45 hod.: T4: (Px) Ukážky a praktické aplikácie prebraných aktivizujúcich metód – rolové úlohy vyplývajúce zo zážitkových možností žiakov, riadená a voľná diskusia, riešenie problémových úloh – ukážky, práca v skupine. Výstup: Návrh obsahu a formy VVČ, využívajúcej aktivizujúce metódy, v rámci konkrétnej, vybranej sledovanej oblasti: mediálna/etická/zdravotná/dopravná VVČ. Prezentácia prehľadnej štruktúry jednoduchých postupných krokov VVČ.