Hlavný cieľ:
- rozšíriť poznatky o vplyve humanistického prístupu k žiakovi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami,
- prehĺbiť zručnosť komunikovať primerane odborným jazykom o žiakoch so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami,
- poznať a naučiť sa aplikovať metódy výchovy a vzdelávania, ktoré vyžadujú žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami,
- uplatniť spôsobilosť v oblasti plánovania prístupu k žiakovi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Špecifické ciele:
prehĺbiť poznatky o príčinných súvislostiach a prejavoch správania, možnostiach učenia sa žiakov
so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
rozvíjať znalosti o vplyve humanistického prístupu k žiakovi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími
potrebami
poznať metódy výchovy a vzdelávania, ktoré vyžadujú žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími
potrebami
prehĺbiť zručnosť komunikovať primerane odborným jazykom o žiakoch so špeciálnymi výchovnovzdelávacími
potrebami
rozšíriť spôsobilosti v oblasti plánovania prístupu k žiakovi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími
potrebami
rozšíriť spôsobilosti v plánovaní a vyhodnocovaní svojho pedagogického rastu