Inovovať poznatky o význame inklúzie detí v materskej škole a oboznámiť sa s požiadavkami inklúzie v materskej škole, ktoré sú kladené na výchovu a vzdelávanie v nej.
Inovovať poznatky o spektre legislatívnych, personálnych a materiálnych podmienok inklúzie v materskej škole.
Inovovať znalosti o kompetenciách učiteľa a asistenta učiteľa v podmienkach inkluzívnej edukácie detí z marginalizovaných rómskych komunít.
Zdokonaliť spôsobilosť diagnostikovať výnimočné spôsobilosti detí z marginalizovaných rómskych komunít.
Inovovať spôsobilosť charakterizovať a identifikovať najčastejšie prejavy problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít.
Inovovať poznatky o pedagogických a špeciálno-pedagogických metódach a intervenciách pri eliminácii problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít v podmienkach inkluzívnej materskej školy.
Inovovať schopnosť transformovať nové poznatky o praktickom uskutočňovaní diferencovanej a kooperatívnej výučby v materskej škole do edukačnej praxe.
Zdokonaliť zručnosť odstraňovať adaptačné bariéry a ťažkosti detí z marginalizovaných rómskych komunít prostredníctvom inovovaných vedomostí o adaptácii.
Inovovať zručnosť prakticky využívať poznatky o možných formách spolupráce učiteľa s rodinou detí z marginalizovaných rómskych komunít, s terénnymi sociálnymi pracovníkmi a komunitnými centrami.
Zdokonaliť schopnosť transformovať nové poznatky o možných spôsoboch zabezpečenia podmienok bezpečného, zdravie neohrozujúceho výchovno-vzdelávacieho prostredia do edukačnej praxe.
Aplikovať zručnosti pracovať s interaktívnou tabuľou do výchovno-vzdelávacej činnosti s deťmi z marginalizovaných rómskych komunít ako aktivizujúcim prostriedkom pre ich učenie.