Marketing školy a školského zariadenia
Prezentácia aktivít a výsledkov je v prípade marketingu kľúčová, v očiach verejnosti dokonca dôveryhodnejšia ako samotné úspechy a výsledky, ktoré je možné preukázať. Uvedená skutočnosť ovplyvňuje aj súčasnú školu, preto je nevyhnutný rámcový výcvik a konfigurácia stratégií vedúcich k optimálnemu marketingu, ktorý reaguje na konkurenčné prostredie. Táto zmena a potreba je aj následkom stratégie financovania školstva (v zmysle platnej legislatívy), kde „ boj“ o žiaka či klienka vedie školy i školského zariadenia k marketingovým stratégiám, ktoré je potrebné obohacovať o nové prvky a nápady v intenciách etiky. Zároveň sa tým vytvorila aj paralela medzi súkromným sektorom a verejným vzdelávaním v súlade so súčasnými požiadavkami na vzdelávanie . Vzdelávanie je prioritne určené VPZ, ktorí majú ukončené FV a FIV, teda majú definitívu.
Spracovať a analyzovať marketingové stratégie školy, alebo školského zariadenia.
1. Marketing a jeho možnosti v podmienkach škôl a školských zariadení 2h
2. Analýza súčasného stavu - etika v marketingu 2h (riešenie problémových úloh)
3. Tvorba marketingových stratégií v podmienkach škôl a školských zariadení 2h (realizačná časť)