Aktuálny vývoj spoločnosti, vedy a techniky si vyžaduje, aby aj učitelia prírodovedných predmetov postupne menili klasické formy, metódy a prístupy k edukačnému procesu za nové, inovačné. Medzi vhodné typy vzdelávania patrí aj projektové vyučovanie, ktoré umožňuje žiakom objavovať nové, zaujímavé spojitosti prírodovedných predmetov s praktickým životom a vedie ich k samostatnému, aktívnemu prístupu k učeniu.
Autori:
PaedDr. Marcela Pjatková
Autor link:
Publikacia z oblasti:
Poradie vydania:
1.
Vydavateľ:
MPC, Ševčenkova 11, Bratislava
ISBN:
978-80-565-1426-9
Rok vydania:
2017
Rozsah:
20s.
Elektronická verzia:
Príloha | Veľkosť |
---|---|
![]() | 1,44 MB |

Publikacia pracovisko MPC:
publikacia recenzenti:
RNDr. Ľuboslava Ferčíková
RNDr. Jana Vargová
Kód projektu:
Verejná publikácia: