Inštrukcie k náplniam práce a poskytnutie informácie k refundácie miezd PZ a OZ
Vážená pani riaditeľka, vážený pán riaditeľ,
v súvislosti s implementáciou národného projektu „Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov“ Vám poskytujeme vzory náplní práce pre pedagogických asistentov, asistentov učiteľa pre detí (žiakov) so zdravotným znevýhodnením a členov inkluzívneho tímu.
Vo vzore dokladov je červený text len pre Vaše vysvetlenie, pri tvorbe zmluvy je ho potrebné vymazať.
Zoznamy, prehlásenia NOVÉ
Všetky dokumenty ako ZIP archív
Takisto Vám zasielame procesný postup k refundácii, prosíme o odovzdanie Vašim mzdovým účtovníčkam.
Procesný postup k refundácii ceny práce PZ / OZ
V prípade, že máte ukončené výberové konania, zašlite na overenie doklady vybraných uchádzačov (najvyššie ukončené vzdelanie a životopis vo forme europasu).
Pracovné zmluvy pre PZ a OZ je možné uzatvoriť až po našom oznámení – po podpise zmluvy o spolupráci so školou, každej škole oznámime termín účinnosti mailom. V nasledujúci deň bude možné najskôr uzatvoriť pracovné zmluvy s PZ a OZ.
Ďalej v prílohe zasielame podklady k refundácii miezd PZ a OZ. Každá príloha je určená pre konkrétnu pozíciu, preto pozorne vyberajte vhodný typ pre Vaše potreby.
Pedagogickí asistenti, asistenti učiteľa a členovia inkluzívneho tímu.
1. Dochádzka – je jednotná pre všetky pozície. Vo vzore dochádzky je určené ako sa vypisuje, upraviť vždy podľa potrieb v danom mesiaci (dovolenky, PN a pod.) V prípade dovolenky, návštevy lekára, PN a iných prekážok v práci, je potrebné zasielať overenú kópiu relevantných dokladov (podpis a pečiatka školy) v súlade s procesným postupom. Predkladá sa každý mesiac.
2. Rozvrh hodín pre pedagogického asistenta v ZŠ (SŠ), asistenta učiteľa ZŠ (SŠ) – zahrnúť do rozvrhu aj činnosti po vyučovaní – záujmové útvary, školský klub a iné. Predkladá sa pri nástupe do PP
3. Pracovný výkaz (PV) a Kumulatívny výkaz (KMV) – vypisuje len ten zamestnanec, ktorý má okrem hlavného pracovného pomeru v SŠ, ZŠ resp. MŠ v rámci projektu PoP aj iný pracovný pomer alebo dohodu. Podrobný popis činnosti v PV vychádza z náplne práce. Predkladá sa každý mesiac spolu s dochádzkou.
4. Štvrťročná správa o činnosti s výstupmi – za príslušný štvrťrok, vrátane výstupov (správa a prezenčná listina z návštev rodine, fotodokumentácia...).
5. Návštevy v rodinách – v prípade návštevy v rodine je potrebné vypísať správu o návšteve v rodine a dať podpísať prezenčnú listinu, ktorá je súčasťou prílohy. Ak sa naplánujú návštevy v rodine na celý pracovný deň, je nutné navštíviť 4-5 rodín.
Všetky súmárne prehľady ako ZIP archív
Vzory mesačných výkazov budú zverejňované na stránke https://mpc-edu.sk/np-pop-administracia
Pre ekonomické oddelenie:
1. Sumárne prehľady – sú určené jednotlivo pre pozície podľa rozpočtových položiek NP PoP. Rozpočtové položky nevymazávať. Zamestnancov vpisovať podľa abecedy podľa priezviska. Tieto prehľady slúžia ako žiadosť školy o finančnú náhradu osobných nákladov zamestnancov.
2. Výplatné pásky – musia byť overené (pečiatka podpis)
3. Bankový výpis – overená kópia výpisu (pečiatka a podpis) s vyznačením miezd jednotlivých zamestnancov v projekte PoP a odvodov do poisťovní a dane z príjmu.
Podklady k refundácii je potrebné zaslať do 5 dní po termíne výplaty na kanceláriu NP PoP v Prešove.